Garmin ilmoittaa Mercury Marine SmartCraft-moottoritietotuesta

Garmin ilmoittaa Mercury Marine SmartCraft-moottoritietotuesta

Garmin® joka on maailman johtava ja innovatiivisin vene-elektroniikkavalmistaja1, on tänään ilmoittanut lisän­neen­sä ECHOMAP Ultra-, ECHOMAP UHD-* ja GPSMAP® -tuotemallistojen monitoiminäyttöihin (MFD) Mercury Marine® VesselView-moottoritietotuen.

“Olemme iloisia voidessamme työskennellä yhdessä Mercuryn kanssa tarjotaksemme moottoritieto-ominaisuudet, joita asiakkaamme ja laitevalmistajat ovat toivoneet”, kertoo Garmin-yhtiön maailman­laajuisen myynnin varatoimi­tusjohtaja Dan Bartel. “VesselView-yhteensopivuuden ansiosta veneilijät näkevät tärkeät Mercury-moottoritiedot Garmin-näytöllä, mikä parantaa veneilykokemuksen kokonais­valtaisuutta ja käytännöllisyyttä.”

Mercury-moottorilla varustettujen veneiden yhteensopivat Garmin-näytöt pystyvät vastaanottamaan moottoritiedot, joihin kuuluvat moottorin kierrosluku, nopeus, polttoaineen kulutus, lämpötila, trimmi, jne. Mercuryn uuden SmartCraft Connect gatewayn välityksellä, jolla voidaan seurata samanaikaisesti jopa neljää moottoria.

“VesselView-järjestelmämme, joka on Garmin-laitteiden käyttäjien saatavissa SmartCraft Connectin kautta, seuraa toimintaa ja hälyttää, jos jokin moottoritieto poikkeaa normaalista. Tämän ansiosta veneilijät voivat olla rauhallisin mielin ja keskittyä tärkeämpiin asioihin, kuten veneilystä nauttimiseen”, kertoo Mercury SmartCraft-tuotekategorian johtaja Rob Hackbarth.

VesselView-toiminnon odotetaan olevan Garmin-asiakkaiden käytettävissä vuoden 2021 toisella vuosi­neljänneksellä. Toiminnon käyttäminen vaatii maksuttoman Garmin-ohjelmistopäivityksen ja SmartCraft Connect gatewayn hankkimisen Mercurylta. Lisätietoja: mercurymarine.com/smartcraftconnect tai garmin.com/support.

Tarkoituksenmukaisesti suunnitellut Garmin-tuotteet ovat tuoneet mullistavia uutuuksia kalastajien, pur­jeh­tijoiden ja veneilijöiden käyttöön kaikkialla. Garmin on sitoutunut kehittämään veneilyalan edistyk­sel­lisintä elektroniikkaa ja uskoo, että jokainen päivä tarjoaa uuden mahdollisuuden inno­vointiin ja tulosten parantamiseen. Kansainvälinen NMEA-järjestö (National Marine Electronics Association) nimesi Garmin-yhtiön hiljattain Vuoden valmistajaksi kuudennen kerran peräkkäin. Navionics®ja Fusion® ovat muita Garmin-veneilytuotebrändejä. Lisätietoja virtuaalisesta Garmin-lehdistö­huo­neesta garmin.com/newsroom tai seuraamalla meitä seuraavilla alustoilla: facebook.com/garmin, twitter.com/garminnews, instagram.com/garmin or youtube.com/garmin.

1 Vuoden 2019 myyntitietojen mukaan

*ECHOMAP UHD 7 tai 9 tuuman laitteet