GARMIN INDEX S2 -ÄLYVAAKA MITTAA ENEMMÄN

GARMIN INDEX S2 -ÄLYVAAKA MITTAA ENEMMÄN

Garmin on tänään esitellyt Index S2TM -älyvaa’an. Laitteessa on uusi painon kehityksen seuranta­omi­naisuus, entistä parempi mittaustarkkuus ja valikoima biometrisiä tietoja, joista on hyötyä niin urhei­li­joille kuin yleisestä hyvinvoinnistaan kiinnostuneille.. Tiedot synkronoidaan saumatto­mas­ti Wi-Fi -yhteyden välityksellä Garmin Connect™ -käyttäjätilille, mihin on koottu kaikki käyttäjän hyvin­voin­titiedot1. Tyylikkäästi muotoiltu, terävällä värinäytöllä varustettu Index S2 on erinomai­nen työkalu terveyden ja hyvinvoinnin seurantaan.

“Index S2 perustuu suosittuun ensimmäisen sukupolven Garmin -älyvaakaan. Uuden vaa’an ominai­suuksiin kuuluvat erinomainen mittaustarkkuus, tyylikäs muotoilu ja uusi painon kehityksen seuranta, josta on hyötyä kaikille käyttäjille”, kertoo Garmin -yhtiön maailmanlaajuisen kuluttajamyynnin toimi­tusjohtaja Dan Bartel.

Uusi painon kehityssuunta -ominaisuus auttaa hyvinvoinnistaan kiinnostuneita käyttäjiä seuraamaan painonsa kehitystä normaalin päivittäisen painonvaihtelun häiritsemättä. Widget näyttää viimeisten 30 päivän painolukemia esittävän viivakuvion, mikä helpottaa kokonaiskuvan ymmärtämistä.

Urheilijoille, joille painonvaihteluiden seuraaminen on tärkeää nestetasapainon vuoksi, Index S2 näyttää nykyisen ja edellisen punnituksen välisen erotuksen. Urheilijoiden on helppo arvioida tietojen perusteella, kuinka paljon nesteytystä tarvitaan raskaan harjoituksen jälkeen.

Index S2 -älyvaaka tarjoaa kokonaisvaltaisen käsityksen painosta ja yleisestä hyvinvoinnista. Laite mittaa mm. painon, kehon rasvaprosentin, painoindeksin, luustolihasmassan ja kehon nestepitoi­suu­den. Vaa’an sääwidget näyttää päivän sääennusteen. Laitteen voi mukauttaa omiin tarpeisiin ja kuhunkin tavoitteeseen valitsemalla, mitä widgetejä näytöllä näytetään.

Laitteen käyttöönotto on helppoa Garmin Connect -sovelluksen käyttäjäystävällisen opastuksen avulla. Tämän jälkeen Index S2 synkronoi automaattisesti käyttäjän Garmin Connect -tilille Wi-Fi-yhteyden avulla. Puhelinta ei tarvita. Paino ja muut tiedot integroidaan saumattomasti Garmin Connect -sovel­luk­seen, missä voi seurata päivä-, kuukausi- ja vuosikaavioita ja -suuntauksia. Garmin Connect -sovel­luk­sessa voi myös valita widgetit, jotka haluaa nähdä vaa’an näytöllä. Vaaka sopii hyvin perheen tai joukkueen käyttöön, koska siihen voi luoda jopa 16 erillistä käyttäjäprofiilia.

Index S2 -vaa’an värivaihtoehdot ovat musta tai valkoinen. Laitteen paristo kestää jopa 9 kuukautta. Vaaka tulee myyntiin Q4/2020 aikana garmin.fi -verkkosivustolla ja jälleenmyyjillä suositushintaan 159 euroa.

1 Garmin Connect -sovellus on ladattava yhteensopivaan älypuhelimeen