Garmin vívoactive 3 -älykello

Garmin Pay™ nyt vívoactive® 3 -älykellossa

Garmin esittelee tänään, yhdessä Eurocardin, SAS EuroBonus Mastercardin ja Finnair Plus Mastercardin kanssa, Garmin Pay -maksujärjestelmän. Garmin Payllä voit koota kaikki käyttämäsi maksukortit vívoactive 3 -älykelloon. Järjestelmään kirjaudutaan neli­numeroisen tunnusluvun avulla, minkä jälkeen pääset selaamaan kortteja. Garmin Pay toimii lähes kaik­kialla, missä korttimaksu on mahdollista. Maksu tapahtuu viemällä kello maksupäätteen välittömään läheisyyteen.

– Garmin vívoactive 3 -älykello on niin paljon muutakin kuin pelkkä treenityökalu. Se helpottaa jokapäiväistä elämää ja aut­taa saavuttamaan tavoitteita niin urheilussa kuin muissakin asioissa, esim. tekemään ostoksia. Garmin vívoactive 3 on kuin koru, jota käytät halutessasi vuorokauden ympäri, kertoo Garmin Nordic -yhtiön markkinointi­johtaja Marcus Bjärneroth.

Älykellolla maksaminen

Garmin Payllä voit maksaa tuotteet helposti ja nopeasti, vaikka luottokortti tai älypuhelin ei ole mukana. Gar­­min Pay on käytettävissä vívoactive 3 -älykellossa. Hanki Garmin Connect Mobile -verkkopalvelusta säh­köi­nen lompakko ja rekisteröi sinne kortit, joita aiot käyttää maksamiseen. Kun haluat maksaa, kirjaudu jär­jes­telmään nelinumeroisen tunnusluvun avulla. Kellon maksutoiminto on tämän jälkeen käytettävissä 24 tun­nin ajan. Jos ir­ro­tat kellon ranteesta, maksutoiminto lukittuu automaattisesti. Uudessa toiminnossa hyödyn­ne­­tään FitPay -maksualustaa, ja se on aluksi Eurocardin, SAS EuroBonus Mastercardin ja Finnair Plus Mastercardin -haltijoiden käytettävissä. Muita kort­teja lisätään palveluun lähitulevaisuudessa. Tarkista maat, kortit ja pankit: garmin.com/garminpay/banks.

Tyylikäs GPS-älykello

vívoactive 3 on älykello, joka on varustettu ElevateTM –rannesykemittarilla1 ja yli 15:llä aktiivista ja vaihtele­vaa elämäntapaa tukevalla liikuntasovelluksella.Garmin Connect IQTM -kaupasta voi ladata maksutta tuhan­sia sovelluksia ja widgettejä, joilla vívoactive 3 -kellosta pystyy muokkaamaan täydel­lisen lisävarusteen. Terävältä Side Swipe™-värinäytöltä näkee mm. seuraavat tiedot: aktiivisuudenseuranta, älykkäät toiminnot, etsi puhelin, VO2Max –arvio ja metabolinen ikä. vívoactive 3:n akku kestää 8 päivää tai jopa 13 tuntia GPS-tilassa.

– vívoactive 3 -kelloa käyttävä voi Garmin Pay -järjestelmän ansiosta jättää puhelimen ja lompakon kotiin treenaamaan lähtiessään ja silti maksaa tarvittaessa ostokset. vívoactive 3 on keskeinen varuste kaikille aktiivisille ihmisille, ja arvostamme sitä, että pankit tarjoavat tämän uuden, jännittävän toiminnon kortin­haltijoidensa käyttöön, sanoo Marcus Bjärneroth.

– Tämä on jälleen uusi osoitus kiehtovasta kehityksestä, missä maksukortti siirtyy perinteistä lompakkoa paremmin saatavilla oleviin tuotteisiin. Me haluamme luonnollisesti olla mukana tässä kehityksessä ja tarjota asiakkaillemme parasta mahdollista palvelua, joka edustaa uusinta teknologiaa, sanoo Eurocardin mobiilimaksamisen asiantuntija Catharina Hoffsten.

1 Katso Garmin.com/ataccuracy

Garmin -yhtiöstä

Garmin Ltd. tytäryhtiöineen on vuodesta 1989 lähtien suunnitellut, valmistanut, markkinoinut ja myynyt navigointi-, viestintä- ja informaatiolaitteita ja -sovelluksia – joista useimmat on varustettu GPS-teknologialla. Garmin-tuotteita käytetään mobiilielektroniikka-, veneilyelektroniikka-, outdoor-, fitness-, ilmailu- ja OEM -segmenteissä. Garmin Ltd.-yhtiö on rekisteröity Sveitsiin ja sen suurimmat tytäryhtiöt sijaitsevat Yhdysvalloissa, Taiwanissa ja Isossa-Britanniassa. Garmin on Garmin Ltd:n ja sen tytäryhtiöiden rekisteröity tavaramerkki. Kaikki muut tavaramerkit, tuotteiden ja yritysten nimet sekä palvelumerkit kuuluvat omistajilleen. Kaikki oikeudet pidätetään.