Garmin® esittelee uuden vívomove® -malliston, jossa on edistyksellisiä hyvinvointiominaisuuksia, GPS-yhteys ja Garmin Pay -lähimaksu

Garmin® esittelee uuden sukupolven vívomove® -hybridiälykellomalliston.  Tyylilähtöisesti suunnitellut uudet kellot – vívomove 3/3S, vívomove Style ja vívomove Luxe – näyttävät perinteisiltä rannekelloilta. Niissä on oikeat, tikittävät viisarit ja tyylikkäitä kellotaulun yksityis­kohtia. Rannetta heilauttamalla viisarit siirtyvät sivuun paljastaen piiloälynäytön, joka näyttää hyvin­vointi- ja suoritustiedot sekä puheluita, tekstiviestejä, sosiaalisen median päivityksiä, kalenteri­hälytyksiä, jne. kos­kevat älykkäät ilmoitukset. vívomove -sarja on yksi useista uusista Garmin -ranne­laitteista, jotka esi­tel­lään 6.-11. syyskuuta 2019 Berliinissä, Saksassa pidettävillä IFA-messuilla. Kellot ovat esillä Garmin-osastolla (Hall 4.2, Booth 232).

“vívomove -kellomallit on suunniteltu ihmisille, jotka haluavat käyttää älykellon yhteys- ja hyvinvointiomi­nai­suuksia, mutta odottavat kellolta tyylikkyyttä ja soveltuvuutta toimisto- tai juhlapukeutumiseen”, ker­too Garmin -yhtiön maailman­laa­juisen kulut­ta­ja­myynnin varatoimi­tus­johtaja Susan Lyman. “Kattavan ranneke- ja metallisävyvalikoiman ansiosta vívomove -kello on aina muodikas asuste, joka ilmoittaa mm. tekstiviesteistä sekä seuraa kehon energia- ja stressitasoa, unta ja paljon muuta.”

vívomove -sarja perustuu aiempaan vívomove HR -kelloon, mutta siinä on uusia, edistyksellisiä hyvin­voin­ti­toimin­toja, kuten pulse ox1 -anturi ja Body BatteryTM -energiatason seuranta, GPS-yhteys sekä Garmin PayTM -lähimaksuratkaisu (vain valikoiduissa malleissa). vívomove -laitteen akku kestää jopa 5 päivää älykellotilassa ja tikittää vielä ylimääräisen viikon pelkkää kellotilaa käytettäessä.

Muotoilu ja materiaalit

Korkealuokkaisessa vívomove Luxe -mallissa on halkaisijaltaan 42mm kokoinen, ruostumattomasta teräk­sestä valmistettu kellonkehä ja ruostumattomasta teräksestä valmistettu kellonrunko. Ranneke­vaih­to­­eh­toi­na ovat italialainen nahka tai Milanese -metalliverkko. Kellossa on värillinen AMOLED -piilokaksois­kos­ketusnäyttö ja liikkuvat viisarit, jotka toimivat myös älykellon grafiikan kanssa. Kuperalla safiirilasilla ja tyylikkäillä kellotaulun yksityiskohdilla varustettu vívomove Luxe on näyttävä ja hienostunut.

vívomove Style -malliin on saatavissa valikoima rannekkeita, jotka ovat kudottua nylonia tai silikonia. Kellossa on halkaisijaltaan 42mm kokoinen, alumiininen kellonkehä. Alumiininen kellonrunko on saata­vissa erilaisilla, tyylikkäillä metallipinnoitteilla. Style -mallissa on kupera Corning® Gorilla® -kellonlasi ja sama interaktiivinen AMOLED -kaksoisnäyttö kuin vívomove Luxessa.

Kahdessa eri koossa (44mm ja 39mm) saatavissa olevassa vívomove 3/3S -mallissa on ruostumatto­masta teräksestä valmistettu kellonkehä, erivärisiä silikonirannekkeita ja piilokosketusnäyttö.

Tärkeimmät ominaisuudet

• Ilmoitukset: Puheluita, tekstiviestejä, sosiaalisen median päivityksiä, kalenterihälytyksiä, jne. koskevien älykkäiden ilmoitusten2 vastaanotto.
  • Edistyksellinen hyvinvoinnin seuranta: kattava valikoima 24 t./vrk toimivia hyvinvoinnin seuranta­ominai­suuksia4. Toimintoihin kuuluvat edistyksellinen unenseu­ranta pulse ox -anturin avulla, Body BatteryTM -energiatason seuranta, epänor­maa­lia sykettä koskevat hälytykset, kuukautiskierron seuranta, stressitason seuranta rentoutumis­muis­tu­tuksilla, uusi nesteytyksen seuranta, jne.
  • GPS-yhteys: Kello on yhdistettävissä yhteensopivan älypuhelimen GPS-yhteyteen, jolloin saadaan tarkemmat sijaintitiedot ulkona liikuttaessa2.
  • Garmin Pay: lähimaksutoiminto3, jonka ansiosta kellon käyttäjän ei tarvitse pitää mukanaan käteistä tai pankkikorttia (vain vívomove Style ja Luxe).
  • Liikuntaominaisuudet: Mittaa askelmäärää, noustujen kerrosten määrää ja tehominuutteja sekä sisältää esiladatut urheilusovellukset kävelyyn, juoksuun, cardiotreeniin, joogaan, voimaharjoitte­luun, jne.
  • Yhteensopivuus: vívomove -laitetta voi käyttää useiden älypuhelimien kanssa (yhteensopi­va AndroidTM- ja Apple® -laitteiden kanssa).

Uuden vívomove -sarjan odotetaan tulevan myyntiin syyskuun aikana suositushintaan 279 – 579 € mallista riippuen. Lisätietoja löydät osoitteesta garmin.com.

Garmin -yrityksen ovat perustaneet Gary Burrell ja Dr. Min Kao v. 1989, ja se on tänä päivänä yksi kokeneimmista GPS -tekniikan kehittäjistä ja tuotevalmistajista. Garmin suunnittelee, valmistaa, markkinoi ja myy navigointi-, viestintä- ja informaatiolaitteita ja -sovelluksia – joista useimmissa hyödynnetään GPS -tekniikkaa. Garmin -tuotteet on kehitetty käytettäviksi autoilu-, ulkoilu-, urheilu-, veneily- ja ilmailualoilla sekä OEM -sovelluksissa mobiilialustoilla ja langattoman teknii­kan avulla. Garmin Ltd. -yhtiö on rekisteröity Sveitsiin, ja sen suurimmat tytäryhtiöt sijaitse­vat Yhdys­valloissa, Taiwanissa ja Isossa-Britanniassa. Yhtiöllä on yhteensä yli 8.500 työntekijää Yhdys­vallois­sa, Taiwanissa ja Euroopassa. Korkeasta teknisestä osaamisesta huolehtivat yrityksessä työskentelevät yli 1.000 insinööriä. Garmin on vuodesta 1989 tähän päivään myynyt maailmanlaa­jui­sesti yli 200 miljoonaa navigointilaitetta. Garmin on ollut kannattava yritys perustamisestaan lähtien. Euroopassa Garminilla on oma toimipaikka Southamptonissa, Münchenissä, Wurzburgissa, Pariisissa, Barcelonassa, Milanossa, Lissabonissa, Grazissa, Brysselissä, Lohjalla ja muissa Pohjoismaissa. Muissa Euroopan maissa Garmin -tuotteiden jakelusta vastaavat tarkoin valitut maahantuojat, jotka huolehtivat myös markkinoinnista, tuotehallinnasta, karttapalveluista sekä jälleenmyyjä- ja loppuasiakastuesta. Kaikki toimitukset pohjoismaisille jälleenmyyjille tulevat Garmin Nordicin omasta logistiikkakeskuksesta, joka sijaitsee Allerødissä, Tanskassa. Lisätietoja: http://www.garmin.com/fi/