Garmin® Instinct™ Tactical Edition - ääriolosuhteisiin suunniteltu kestävä GPS-kello

Garmin esitteli taktisilla toiminnoilla varustetun Instinct Tactical Edition GPS-kellon, jota on saatavissa kahdessa värissä: Black ja Coyote Tan. Instinct Tactical Edition -mallissa on Instinct-malliston muiden luotettavien ominaisuuksien lisäksi Garmin tactix® -toimintoja, mm. pimeänäköyhteen­sopivuus, Jumpmaster, kahden sijaintimuodon GPS-koordinaatit, esiladatut taktiset toiminnot ja projisoidut reittipisteet. Instinct Tactical Edition -kellossa on lisäksi uusi häivetila, jossa GPS-sijaintitietojen tallennus ja jako sekä langattomat yhteydet on estetty.

Instinct Tactical Edition -kello on suunniteltu vastaamaan Yhdysvaltain armeijan sotilasstandardin (MIL-STD-810G) mukaista lämmön- ja iskunkestävyyttä sekä vesitiiviyttä (100 metrin syvyyteen saakka). Kellon runko on kuitulujitepolymeeria ja kemiallisesti karkaistu, naarmuuntumaton näyttö on helppo­lukuinen kaikissa valaistusolosuhteissa, erityisesti kirkkaassa auringonpaisteessa.

Instinct Tactical Edition GPS-kellon akku kestää jopa 14 päivää älykellotilassa, jopa 16 tuntia GPS-tilassa ja jopa 40 tuntia UltraTrac™ -akunsäästötilassa.

Suositushinta 369,00 €.

Saatavuus: heti.

Garmin -yrityksen ovat perustaneet Gary Burrell ja Dr. Min Kao v. 1989, ja se on tänä päivänä yksi kokeneimmista GPS -tekniikan kehittäjistä ja tuotevalmistajista. Garmin suunnittelee, valmistaa, markkinoi ja myy navigointi-, viestintä- ja informaatiolaitteita ja -sovelluksia – joista useimmissa hyödynnetään GPS -tekniikkaa. Garmin -tuotteet on kehitetty käytettäviksi autoilu-, ulkoilu-, urheilu-, veneily- ja ilmailualoilla sekä OEM -sovelluksissa mobiilialustoilla ja langattoman teknii­kan avulla. Garmin Ltd. -yhtiö on rekisteröity Sveitsiin, ja sen suurimmat tytäryhtiöt sijaitse­vat Yhdys­valloissa, Taiwanissa ja Isossa-Britanniassa. Yhtiöllä on yhteensä yli 8.500 työntekijää Yhdys­vallois­sa, Taiwanissa ja Euroopassa. Korkeasta teknisestä osaamisesta huolehtivat yrityksessä työskentelevät yli 1.000 insinööriä. Garmin on vuodesta 1989 tähän päivään myynyt maailmanlaa­jui­sesti yli 200 miljoonaa navigointilaitetta. Garmin on ollut kannattava yritys perustamisestaan lähtien. Euroopassa Garminilla on oma toimipaikka Southamptonissa, Münchenissä, Wurzburgissa, Pariisissa, Barcelonassa, Milanossa, Lissabonissa, Grazissa, Brysselissä, Lohjalla ja muissa Pohjoismaissa. Muissa Euroopan maissa Garmin -tuotteiden jakelusta vastaavat tarkoin valitut maahantuojat, jotka huolehtivat myös markkinoinnista, tuotehallinnasta, karttapalveluista sekä jälleenmyyjä- ja loppuasiakastuesta. Kaikki toimitukset pohjoismaisille jälleenmyyjille tulevat Garmin Nordicin omasta logistiikkakeskuksesta, joka sijaitsee Allerødissä, Tanskassa. Lisätietoja: http://www.garmin.com/fi/