Garmin Tacx NEO 3M harjoitusvastuksella luonnollinen ajotuntuma

Garmin Tacx NEO 3M harjoitusvastuksella luonnollinen ajotuntuma

Garmin on esitellyt tänään Tacx®NEO 3M -harjoitusvastuksen, jossa on tarkka ja tehokas direct-drive-moottori ja monisuuntainen liike. Laitteessa on integroidut liikelevyt, joiden ansiosta ajokokemus on miellyttävämpi ja aidomman tuntuinen. Tacx NEO 3M:ssä on lisäksi innovatiivinen sähkömagneettinen moottorin jarrutusjärjestelmä, jonka virtuaalinen vauhtipyörä simuloi erilaisten ajopintojen, kuten mukulakivikatujen ja sorateiden, ja jopa alamäkien todellista ajotuntumaa. Koska laite yhdistyy saumattomasti Tacx Training -sovellukseen, pyöräilijät voivat tehdä Garmin Connect-kalenterista synkronoitujen harjoitusohjelmien harjoituksia, osallistua virtuaalisiin ryhmäajoihin (GroupRides), harjoitella yhdessä WorldTour pro-pyöräilijöiden kanssa eri puolilla maailmaa sijaitsevilla, kauneimpiin kuuluvilla teillä1,2.

“Tavoitteenamme on luoda sisäpyöräilykokemus, joka vastaa mahdollisimman tarkkaan oikeaa pyöräilyä. Meillä on kunnia esitellä Tacx NEO 3M, jossa on ainoana monisuuntainen liike, virtuaalinen vauhtipyörä ja magneettimoottori. Pyöräilijät pääsevät hyödyntämään ominaisuuksia ja teknologiaa, joita ei muualta löydy, ja näin myös harjoittelemaan ennenäkemättömällä tavalla.” – Garmin-yhtiön maailmanlaajuisen kuluttajamyynnin varatoimitusjohtaja Dan Bartel

Tehoa sisäpyöräilyyn

Tacx NEO 3M tarjoaa tähän mennessä luonnollisimman tuntuisen sisäpyöräilykokemuksen. Laitteessa on lukuisia harjoittelun tehokkuutta ja suorituskykyä parantavia ominaisuuksia, mm.:

• Monisuuntainen liike: Integroidut liikelevyt täydentävät harjoitusvastuksen luonnollista sivuttaisliikettä eteen-taakse-liikkeellä. Luonnollisempi ajoasento tehostaa harjoittelua. Liikelevyt voidaan kytkeä päälle ja pois tarpeen mukaan.
  • Luonnollinen ajotuntuma: Virtuaalinen vauhtipyörä simuloi erilaisten ajopintojen, kuten mukulakivikatujen ja sorateiden, todellista ajotuntumaa. Harjoittelua voidaan tehdä monipuolisesti erilaisilla maastopinnoilla3.
  • Yhteensopivat sovellukset: Tacx Training -sovelluksen lisäksi laite voidaan liittää muihin suosittuihin harjoittelu- ja virtuaalipyöräilyalustoihin, kuten TrainerRoad ja Zwift. Ajotiedot ladataan automaattisesti Garmin Connect -sovellukseen.
  • Simuloidut ylämäet: Valmistaudu raskaisiin nousuihin. Laitteella voidaan simuloida ylämäkiä, joiden kaltevuus on jopa 25 %, ja harjoitella myös alamäkiajoa.
  • Tehon tarkkuus: Tarkkaa tietoa suorituksista ja edistymisestä luotettavien, johdonmukaisten mittaustulosten, mm. teho, nopeus ja kadenssi, avulla. 1> %:n tarkkuudella entistäkin tarkempi laajemmalla tehoalueella.
  • Valmiina sprinttiin: Paras mahdollinen vakaus myös räjähtävien sprinttien aikana — jopa 2.200 W.
  • Dynaaminen inertia: Auttaa säilyttämään eteenpäin liikkumisen tunteen pyöräilijän painoa, nopeutta ja kaltevuuden kulmaa hyödyntäen.
  • ERG-tila: Tehotavoitteita säädetään automaattisesti harjoittelun aikana.
  • Ainutlaatuinen muotoilu: Magneetit minimoivat tärinää ja tekevät harjoitusvastuksesta erittäin hiljaisen. LED-valo muuttaa väriä pyöräilytehokkuuden mukaan. Harjoitusvastusta voidaan käyttää myös liittämättä sitä sähköpistokkeeseen. Uusi integroitu kantokahva helpottaa laitteen kuljettamista.

Katso täältä, mitä innovaatioita Tacx NEO 3M kätkee sisäänsä.

Tacx Training -sovelluksen avulla enemmän irti harjoittelusta

Yhteensopivaan älypuhelimeen tai tablettiin ladatulla Tacx Training -sovelluksella voidaan suorittaa Garmin Connect -sovelluksessa luotujen harjoitteluohjelmien harjoituksia; hyödyntää korkealaatuista videomateriaalia eri puolilta maailmaa; osallistua ajoharjoituksiin WorldTour pro -joukkueiden kanssa; harjoitella yhdessä ystävien kanssa GroupRide-toiminnon avulla; ja suorittaa haasteita, joilla saa mitaleja Garmin Connectissa2. NEO 3M -harjoitusvastuksen oston yhteydessä voi lunastaa Tacx Training -sovelluksen maksuttoman kolmen kuukauden premium-kokeilutilauksen.

Tacx NEO 3M on valmis käyttöönottoon. Uusi esiasennettu 11-vaihteinen rataspakka toimii saumattomasti sovelluksen kanssa eikä sitä tarvitse kalibroida. Uudella sovittimella (lisävaruste) luodaan vahvempi ja vakaampi yhteys virtuaalikilpailuissa Ethernet- tai Wi-Fi®-yhteyden avulla.

Tacx NEO 3M tulee myyntiin Q4/2024 aikana, suositushintaan 2.069,00 euroa.

1 Garmin Connect -sovellus ja Tacx Training -sovellus on ladattava yhteensopivaan älylaitteeseen

2 Joidenkin ominaisuuksiin käyttöön tarvitaan maksullinen Tacx Premium- tai Premium HD -tilaus

3 Pariliitettynä yhteensopivaan älylaitteeseen ladattuun Tacx Training -sovellukseen tai muuhun suosittuun harjoittelusovellukseen

Garmin -yrityksen ovat perustaneet Gary Burrell ja Dr. Min Kao v. 1989, ja se on tänä päivänä yksi kokeneimmista GPS -tekniikan kehittäjistä ja tuotevalmistajista. Garmin suunnittelee, valmistaa, markkinoi ja myy navigointi-, viestintä- ja informaatiolaitteita ja -sovelluksia – joista useimmissa hyödynnetään GPS -tekniikkaa. Garmin -tuotteet on kehitetty käytettäviksi autoilu-, ulkoilu-, urheilu-, veneily- ja ilmailualoilla sekä OEM -sovelluksissa mobiilialustoilla ja langattoman teknii­kan avulla. Garmin Ltd. -yhtiö on rekisteröity Sveitsiin, ja sen suurimmat tytäryhtiöt sijaitse­vat Yhdys­valloissa, Taiwanissa ja Isossa-Britanniassa. Yhtiöllä on yhteensä noin 19.700 työntekijää Yhdys­vallois­sa, Taiwanissa ja Euroopassa. Korkeasta teknisestä osaamisesta huolehtivat yrityksessä työskentelevät yli 1.000 insinööriä. Garmin on vuodesta 1989 tähän päivään myynyt maailmanlaa­jui­sesti yli 250 miljoonaa navigointilaitetta. Garmin on ollut kannattava yritys perustamisestaan lähtien. Euroopassa Garminilla on oma toimipaikka Southamptonissa, Münchenissä, Wurzburgissa, Pariisissa, Barcelonassa, Milanossa, Lissabonissa, Grazissa, Brysselissä, Vantaalla ja muissa Pohjoismaissa. Muissa Euroopan maissa Garmin -tuotteiden jakelusta vastaavat tarkoin valitut maahantuojat, jotka huolehtivat myös markkinoinnista, tuotehallinnasta, karttapalveluista sekä jälleenmyyjä- ja loppuasiakastuesta. Kaikki toimitukset pohjoismaisille jälleenmyyjille tulevat Garmin Nordicin omasta logistiikkakeskuksesta, joka sijaitsee Allerødissä, Tanskassa. Lisätietoja: http://www.garmin.com/fi/