Garmin tuo markkinoille 4-alueiset, kompaktiin tilaan mahtuvat stereot  kaikkien korkealuokkaista äänentoistoa arvostavien iloksi

Garmin tuo markkinoille 4-alueiset, kompaktiin tilaan mahtuvat stereot kaikkien korkealuokkaista äänentoistoa arvostavien iloksi

Garmin, joka on maailman innovatiivisin ja tunnetuin vene-elektroniikkavalmistaja, on tänään esitellyt päivitetyn Fusion Apollo -malliston, johon kuuluvat uudet Apollo WB675 piilotettavat venestereot. Kojelautaan jäävän tyhjän tilan maksimoiva laitteisto tarjoaa huippuluokan äänentoistoa ja mahdollisuuden nauttia ensiluokkaisesta äänestä neljällä erillisellä äänentoistoalueella.

“Uusimmat piilotettavat stereomme tarjoavat entistäkin enemmän joustavuutta ja parhaan mahdollisen äänentoistokokemuksen veneessä”, kertoo Garmin-yhtiön maailmanlaajuisen kuluttajamyynnin varatoimitusjohtaja Dan Bartel. “WB675-stereot on suunniteltu niin, että ne jättävät kojelautaan mahdollisimman paljon tilaa sekä tekevät lempimusiikin striimaamisesta helppoa ja yksinkertaista.”

Edistyksellisiä ominaisuuksia

WB675-venestereoissa on hyödynnetty uusinta teknologiaa, joka varmistaa, että veneympäristössä pääsee nauttimaan ensiluokkaisesta äänentoistosta. Uusimpien piilotettavien Garmin-stereoiden ominaisuuksiin kuuluvat mm. seuraavat:

• Äänentoistoalueiden mukautus — Multi-Zone-teknologian avulla WB675 tuottaa korkealuokkaista ääntä useilla alueilla veneessä. Veneeseen on mahdollista luoda ja mukauttaa neljä erillistä äänentoistoaluetta. Äänentoistojärjestelmää hallitaan langallisilla Fusion-kauko-ohjaimilla, yhteensopivilla Garmin MFD -laitteilla ja veneilyyn tarkoitetuilla rannelaitteilla.
  • · Kojelautatilan maksimointi — Kompaktin muotoilun ansiosta WB675 sopii lähes kaikkiin veneen kojelautoihin tai voidaan sijoittaa kojelaudan sisään, tarvike- tai hansikaslokeroon tai muuten näkymättömiin.
  • · Yhteysominaisuudet ja striimaus — Kun WB675-stereot on liitetty Ethernetin kautta langattomaan verkkoreitittimeen, Garmin MFD -laitteeseen tai Wi-Fi®-yhteydellä varustettuun Apollo-malliston stereolaiteverkkoon, voidaan striimata häviötöntä ääntä yhteensopivasta Apple-laitteesta1 Apple AirPlay® 2 -ohjelmiston avulla.

Uusi tuote, tutut tekniikka ja kestävyys

WB67-stereoissa on käytetty innovatiivista Digital Signal Processing (DSP) -tekniikkaa, joka optimoi Fusion-viihdejärjestelmien äänentoistoa niin, että äänenlaatu on korkealaatuinen kaikilla äänenvoimakkuuksilla ja kaikissa kuunteluympäristöissä.

WB675-stereot on suunniteltu kestämään äärimmäisiä sääolosuhteita. Mekaanisia vikoja aiheuttavien suolasumun, UV-säteilyn, kosteuden ja korkeiden lämpötilojen kestävyys on testattu. WB675-stereoilla on kolmen vuoden takuu.

WB675 on saatavissa Q1/2023 aikana suositushintaan 599.99€.

Lisätietoja Garmin-brändeihin kuuluvista Fusion-tuotteista ja valikoimasta: www.garmin.com/fusion.

1 Yhteensopivat laitteet: Apple MacBook -tietokoneet, joissa M1- tai M2-siru, Apple-tabletit ja -älypuhelimet.

Garmin -yrityksen ovat perustaneet Gary Burrell ja Dr. Min Kao v. 1989, ja se on tänä päivänä yksi kokeneimmista GPS -tekniikan kehittäjistä ja tuotevalmistajista. Garmin suunnittelee, valmistaa, markkinoi ja myy navigointi-, viestintä- ja informaatiolaitteita ja -sovelluksia – joista useimmissa hyödynnetään GPS -tekniikkaa. Garmin -tuotteet on kehitetty käytettäviksi autoilu-, ulkoilu-, urheilu-, veneily- ja ilmailualoilla sekä OEM -sovelluksissa mobiilialustoilla ja langattoman teknii­kan avulla. Garmin Ltd. -yhtiö on rekisteröity Sveitsiin, ja sen suurimmat tytäryhtiöt sijaitse­vat Yhdys­valloissa, Taiwanissa ja Isossa-Britanniassa. Yhtiöllä on yhteensä noin 19.000 työntekijää Yhdys­vallois­sa, Taiwanissa ja Euroopassa. Korkeasta teknisestä osaamisesta huolehtivat yrityksessä työskentelevät yli 1.000 insinööriä. Garmin on vuodesta 1989 tähän päivään myynyt maailmanlaa­jui­sesti yli 250 miljoonaa navigointilaitetta. Garmin on ollut kannattava yritys perustamisestaan lähtien. Euroopassa Garminilla on oma toimipaikka Southamptonissa, Münchenissä, Wurzburgissa, Pariisissa, Barcelonassa, Milanossa, Lissabonissa, Grazissa, Brysselissä, Vantaalla ja muissa Pohjoismaissa. Muissa Euroopan maissa Garmin -tuotteiden jakelusta vastaavat tarkoin valitut maahantuojat, jotka huolehtivat myös markkinoinnista, tuotehallinnasta, karttapalveluista sekä jälleenmyyjä- ja loppuasiakastuesta. Kaikki toimitukset pohjoismaisille jälleenmyyjille tulevat Garmin Nordicin omasta logistiikkakeskuksesta, joka sijaitsee Allerødissä, Tanskassa. Lisätietoja: http://www.garmin.com/fi/