Garmin Venu Sq 2 auttaa löytämään uusia liikuntatapoja

Garmin Venu Sq 2 auttaa löytämään uusia liikuntatapoja

Garmin on tänään esitellyt uudet kohtuu­hintaiset Venu® Sq 2- ja Venu Sq 2 – Music-GPS-älykellot, joissa on paljon hyvinvoinnin seuranta-, liikunta- ja yhteysominaisuuksia. Venu Sq 2 – Music-malliin voi lisäksi tallentaa musiikkia kuunnelta­vaksi ilman puhelinta. Venu Sq 2:ssa yhdistyvät tyylikkyys ja liikunnallisuus. Ominaisuuksiin kuuluvat helposti luettava, kirkas AMOLED-näyttö, nopea pääsy hyvinvointitietoihin valikossa, yli 25 urheilu­sovellusta, älykkäät ilmoitukset ja paljon muuta. Jopa 11 päivän akun keston ansiosta akkua ei tarvitse ladata joka yö. Kun laite seuraa hyvinvointitietoja 24 t./vrk, laitteen käyttäjä saa kokonaisvaltaisemman kuvan unen laadusta, stressitasosta, Body Battery™-energiatasosta ja aktiivisuusasteesta.

“Venu Sq 2 on suunniteltu pysymään vauhdissa mukana riippumatta siitä, mitä päivä kulloinkin tuo tullessaan”, kertoo Garmin-yhtiön maailmanlaajuisen kuluttajamyynnin varatoimitusjohtaja Dan Bartel. “Venu Sq 2:ssa on kaikki suositut hyvinvointi- ja liikuntaominaisuudet, älykkäät ilmoitukset ja erinomainen akun kesto – kohtuuhintaan.”

Jatkuvaa hyvinvoinnin seurantaa

Venu Sq 2-älykelloissa on kattava valikoima hyvinvointiominaisuuksia.

• Rannesykeanturi1: Laite seuraa sykettä 24 t./vrk ja hälyttää epänormaalista syketasosta (korkea/matala), kun keho on lepotilassa.
  • Body Battery-energiatason seuranta: Kehon energiataso tarkistamalla on helppo löytää aktiivisuuteen ja lepoon parhaiten soveltuvat hetket.
  • Unen seuranta ja unenlaadun pisteytys: Uusin ja edistyksellisin unen seuranta yhdistelee eri antureista saamiaan tietoja ja auttaa ymmärtämään kehon palautumista unen aikana. Heräämisen jälkeen kello näyttää unen laatua koskevan pisteytyksen ja unen eri vaiheet, Pulse Ox2- ja hengitystä koskevat tiedot.
  • Stressitason seuranta: Lisätietoa siitä, kuinka rauhallinen, tasapainoinen tai stressaava päivä on ollut. Laite antaa rentoutumisvinkkejä stressiä havaitessaan. Hengitystahdin seuranta mittaa hengitystä, keskisykettä ja stressitason muutoksia.
  • Naisen hyvinvoinnin seuranta: Garmin Connect™-älypuhelinsovelluksella voi seurata kuukautiskiertoa tai raskautta. Sovellukseen voi kirjata oireet ja sieltä saa mm. liikunta- ja ruokavaliovinkkejä. Kellossa naisen hyvinvoinnin seurantasovelluksella voi katsoa ja kirjata tietoja.
  • Health Snapshot: Tallentaa keskeiset arvot, kuten syke, sykevaihtelu, Pulse Ox, hengitystahti ja stressitaso, 2 minuutin ajan. Tiedoista tuotettua raporttia voi tarkastella kellossa tai Garmin Connect-sovelluksessa.

Lähde liikkeelle

Suosituilla urheilusovelluksilla ja liikuntaominaisuuksilla varustetut Venu Sq 2-älykellot on suunniteltu tukemaan aktiivista elämäntapaa. Kelloon ladatuista yli 25 GPS- ja sisäliikuntasovelluksesta, mm. kävely, juoksu, pyöräily, tennis, on helppo valita kuhunkin hetkeen sopiva laji. Venu Sq 2-malliston laitteisiin on myös esiladattu sykettä kohottavia, jooga-, HIIT- ja pilatesharjoituksia. HIIT-treenien ystäville kellon esiladatusta lajiprofiilista löytyy erilaisia ajastimia tärkeimpien tietojen seurantaan. Käyttäjä voi myös itse asettaa kierrosten määrän, harjoittelu-/lepointervallit, jne.

Garmin Connect-sovelluksessa voi valita kymmenistä valmiista harjoituksista tai luoda omia treenejä 1.600 harjoituksen avulla, ja ladata harjoitukset sitten kelloon. Maksuttomien Garmin Coach-harjoitusohjelmien avulla on helppo treenata 5 km, 10 km tai puolimaratonmatkoille. Harjoitusohjelmat mukautuvat tavoitteiden ja edistymisen perusteella. Venu Sq 2-malliston älykellot mittaavat askelmäärää, tehominuutteja, kalorinkulutusta ja paljon muuta myös treenien ulkopuolella.

Hyvät yhteysominaisuudet

Puhelut, tekstiviestit, someilmoitukset ja sähköpostit näkyvät kellon näytölle tulevissa älykkäissä ilmoituksissa, kun Venu Sq 2-älykello on pariliitetty yhteensopivaan Apple®- tai Android™- älypuhe­limeen. Laitteen turvallisuus- ja seurantaominaisuudet lähettävät tarvittaessa reaaliaikaisen, sijainti­tiedon sisältävän viestin etukäteen asetetuille yhteyshenkilöille tai automaattisen viestin tapahtuman havaittuaan2. Kaupan kassalla on helppo maksaa nopeasti kellon Garmin Pay™-lähimaksuratkaisulla3. Venu Sq 2 – Music Edition-malliin pystyy tallentamaan jopa 500 musiikkikappa­letta, mm. Spotify®-, Amazon Music- tai Deezer-soittolistoja (vaatii maksullisen tilauksen). Lisäksi kelloon voi ladata sovel­luksia, kellotauluja, jne. Connect IQ™-kaupasta tai etsiä lisävaihtoehtoja älypuhelimensovelluk­sesta.

Jokaiseen asuun ja jokaiseen hetkeen sopivissa Venu Sq 2-GPS-älykelloissa on suorakulmion muotoinen 1.4 tuuman AMOLED-kosketusnäyttö, kevyt alumiininen kellonkehä ja miellyttävän tuntuinen silikoniranneke. Venu Sq 2 tulee myyntiin Q3/2022 aikana suositushintaan 279 euroa seuraavissa väreissä: hiilenharmaa/tummanharmaa, valkoinen/vaalea kullansävy ja viileänmintunsävy/metallinen mintun­vihreä. Venu Sq 2 – Music Edition suositushintaan 309 euroa seuraavissa väreissä: musta/tummanharmaa, norsunluu/punertava kullansävy ja vaaleanharmaa (French grey)/ vaalea kullansävy. Asiakkaat voivat myös suunnitella omaan tyyliinsä sopivan Venu Sq 2-älykellon yhdistelemällä rannekkeita ja kellonkehiä Your Watch, Your Way-palvelussa

1 Aktiivisuuden seurannan tarkkuus

2 Tämä ei ole lääkinnällinen laite eikä sitä ole tarkoitettu diagnoosin tekemiseen tai sairauden seurantaa; lisätiedot: Garmin.com/ataccuracy. Pulse Ox ei ole saatavissa kaikissa maissa.

3 Pariliitettynä yhteensopivaan älypuhelimeen; lisätiedot: Garmin.com/ble. Turvallisuus- ja seurantaominaisuuksien vaatimukset ja rajoitukset, lisätiedot Garmin.com/safety

4 Tarkista tuetut maat, maksujärjestelmät ja pankit

Garmin -yrityksen ovat perustaneet Gary Burrell ja Dr. Min Kao v. 1989, ja se on tänä päivänä yksi kokeneimmista GPS -tekniikan kehittäjistä ja tuotevalmistajista. Garmin suunnittelee, valmistaa, markkinoi ja myy navigointi-, viestintä- ja informaatiolaitteita ja -sovelluksia – joista useimmissa hyödynnetään GPS -tekniikkaa. Garmin -tuotteet on kehitetty käytettäviksi autoilu-, ulkoilu-, urheilu-, veneily- ja ilmailualoilla sekä OEM -sovelluksissa mobiilialustoilla ja langattoman teknii­kan avulla. Garmin Ltd. -yhtiö on rekisteröity Sveitsiin, ja sen suurimmat tytäryhtiöt sijaitse­vat Yhdys­valloissa, Taiwanissa ja Isossa-Britanniassa. Yhtiöllä on yhteensä noin 19.000 työntekijää Yhdys­vallois­sa, Taiwanissa ja Euroopassa. Korkeasta teknisestä osaamisesta huolehtivat yrityksessä työskentelevät yli 1.000 insinööriä. Garmin on vuodesta 1989 tähän päivään myynyt maailmanlaa­jui­sesti yli 250 miljoonaa navigointilaitetta. Garmin on ollut kannattava yritys perustamisestaan lähtien. Euroopassa Garminilla on oma toimipaikka Southamptonissa, Münchenissä, Wurzburgissa, Pariisissa, Barcelonassa, Milanossa, Lissabonissa, Grazissa, Brysselissä, Vantaalla ja muissa Pohjoismaissa. Muissa Euroopan maissa Garmin -tuotteiden jakelusta vastaavat tarkoin valitut maahantuojat, jotka huolehtivat myös markkinoinnista, tuotehallinnasta, karttapalveluista sekä jälleenmyyjä- ja loppuasiakastuesta. Kaikki toimitukset pohjoismaisille jälleenmyyjille tulevat Garmin Nordicin omasta logistiikkakeskuksesta, joka sijaitsee Allerødissä, Tanskassa. Lisätietoja: http://www.garmin.com/fi/