Harjoittele peliä kotona tai rangella  Garmin Approach R10 kannettavan golf launch monitorin avulla

Harjoittele peliä kotona tai rangella Garmin Approach R10 kannettavan golf launch monitorin avulla

Garmin on esitellyt kevyen kannettavan Approach R10 golf launch monitorin, jonka avulla pelaajat voivat kehittää peliään kotona, sisällä tai harjoittelurangella. Laite näyttää useita reaaliaikaisia tietoja1, mm. mailanpään nopeus, pallon lähtönopeus, kierre, lähtökulma. Approach R10 auttaa kaikentasoisia golfareita hienosäätämään peliään. Pariliitettynä Garmin Golfä-sovellukseen käytössä on Driving Range-tila, joka auttaa pelaajia ymmärtämään omat vahvuutensa ja parantamista vaativat osa-alueet. Laite tallentaa automaattisesti videoklippejä, joista on hyötyä svingien analysoimisessa. Home Tee Hero-golfsimulaattorilla2 voi pelata yli 42.000 golfkentällä eri puolilla maailmaa.

“Approach R10 golf launch monitorissa kannettavuus on yhdistetty hauskaan ja helppokäyttöiseen alustaan. Peliään voi parantaa missä vain, juuri silloin kun haluaa”, kertoo Garmin-yhtiön maailmanlaajui­sen kuluttajamyynnin varatoimitusjohtaja Dan Bartel. “Vaikka aikataulusi olisi tiukka tai keli liian huo­no rangella, voit harjoitella lyöntejä kotona tai pelata virtuaalisesti kentällä, missä pelataan viikon­lop­pu­na ammattilaisturnaus. Approach R10 tarjoaa aina mahdollisuuden pelaamiseen.”

Pelin hienosäätö

Approach R10:n uudessa Driving Range-tilassa pelaaja pystyy seuraamaan jokaisen mailan lyöntitietoja ja tarkastelemaan lyöntien hajontakaaviota, joka perustuu pallon arvioituun lentorataan.1 Harjoittelun jälkeen voi pelata golfkentillä eri puolilla maailmaa Home Tee Hero-golfimulaattorin avulla, ja kutsua kavereita viikkoturnauksiin, joiden tulokset postataan Garmin Golf-sovelluksen2sijoitustaulukkoon. Automaattisesti tallennetut videoklipit näyttävät lyöntitiedot peittokuvana, ja ne voidaan ladata pilveen svingien myöhempää analysointia varten.

Go Premium

Approach R10-laitteen käyttäjät voivat kokeilla uutta Garmin Golf-sovelluksen premium-jäsenyyttä maksuttomasti 30 päivän ajan. Tämä tarkoittaa, että he voivat testata Home Tee Hero-golfsimulaattorilla esim. lähellä kotia sijaitsevia kenttiä tai kenttiä, joilla on tarkoitus pelata matkan aikana. Lisäksi premium-jäsenet pääsevät viikkoturnauksiin, joissa on joka viikko uusi, satunnaisesti valittu golfkenttä. Approach R10 on myös yhteensopiva E6 CONNECT-sisältökirjaston3kanssa. Kirjastosta löytyy todellisenoloisia kenttiä, joilla voi pelata milloin tahansa.

Approach R10:n mukana tulee monikäyttöinen puhelinpidike, jonka saa kiinni golfbägiin tai voi asettaa maahan jalustaksi. Pidikkeessä laitteen näkee hyvin ja Garmin Golf-sovellusta on helppo käyttää. Approach R10-laitteen akku kestää jopa 10 tuntia. Approach R10 golf launch monitorin suositushinta on 649,00 euroa. Saatavuus: Q3/2021 aikana. Lisätietoja: garmin.com/approach.

Tarkoituksenmukaisesti suunnitellut Garmin-tuotteet ovat mullistaneet ulkoilmasta nauttivien ja luonnossa liikkuvien ihmisten sekä urheilijoiden elämän. Garmin on sitoutunut kehittämään laitteita, jotka antavat kokonaisvaltaisempia kokemuksia ja rikastuttavat elämää, ja uskoo, että jokainen päivä tarjoaa uuden mahdollisuuden inno­vointiin ja tulosten parantamiseen. Lisätietoa virtuaalisesta lehdistöhuoneesta garmin.com/newsroom tai seuraamalla meitä seuraavilla alustoilla: facebook.com/garmingolf, twitter.com/garmingolf, instagram.com/garmingolf tai youtube.com/garmin.

1Approach R10:n käyttöä varten on pariliitettävä yhteensopiva älypuhelin, johon on ladattu Garmin Golfä-sovellus.

2Tilaus vaaditaan.

3E6 CONNECT on kolmannen osapuolen sovellus TruGolfin kautta.