Keveyttä juoksuun helppokäyttöisten, kirkkaalla AMOLED-näytöllä varustettujen Garmin Forerunner 165 -GPS-juoksuälykellojen avulla

Garmin on esitellyt uuden Forerunner® 165 -malliston, johon kuuluu kohtuuhintaisia, kaiken tasoisille juoksijoille soveltuvia GPS-juoksukelloja. Kirkkaalla AMOLED-näytöllä varustetut laitteet auttavat saavuttamaan tavoitteita yksilöityjen, mukautuvien harjoitteluohjelmien ja suosittujen hyvinvointi- ja liikuntaominaisuuksien avulla. Saatavissa on kaksi mallia: Forerunner 165 ja Forerunner 165 Music, joissa on selkeä, responsiivinen värikosketusnäyttö ja perinteiset viisi painiketta. Päivittäiset hyvinvointitiedot, edistykselliset harjoittelutiedot, palautumisvinkit, älykkäät ilmoitukset ja muut ominaisuudet ovat helposti käytettävissä, joten akku ei kulu turhaan. Molempien mallien akku kestää jopa 11 päivää älykellotilassa ja jopa 19 tuntia GPS-tilassa.

“Riippumatta siitä, onko tavoitteena päästä maaliin asti ensimmäisessä 5 km:n juoksukilpailussa vai tehdä henkilökohtainen ennätys, Forerunner 165 -malliston kellot tukevat jokaisen askelen ottamisessa. Käyttäjäystävällisissä juoksuälykelloissa on yksilöidyt harjoitusohjelmat, edistykselliset juoksu- ja palautumistiedot sekä hyvinvoinnin seuranta 24 tuntia vuorokaudessa, joista on apua maaliviivan yli pääsemisessä.” – Garmin-yhtiön Dan Bartel

Forerunner 165 -juoksuälykellon ominaisuuksia, joihin ei voi olla ihastumatta

Hyvin tunnettuja Garmin-hyvinvointi-, kuntoilu- ja yhteysominaisuuksia pullollaan oleva Forerunner 165 on valmis viemään harjoittelun seuraavalle tasolle.

• · AMOLED-näyttö: Harjoittelutiedot, palautumisvinkit, älykkäät ilmoitukset ja paljon muuta kirkkaalla 1.2 tuuman AMOLED-näytöllä.
  • · Kilpailuun mukautuvat harjoitussuunnitelmat: Harjoitteluvinkkejä, yksilöityjä päivittäisiä harjoitusehdotuksia ja loppuaikaennusteita Garmin Connect -sovellukseen syötettyjen kisatietojen perusteella.
  • · Juoksuteho ja -dynamiikka ranneanturilla: Reaaliaikaiset tehotiedot ja tärkeiden juoksutietojen, kuten tahti, askelpituus ja maakosketuksen kesto, mittaus ranneanturilla auttavat parantamaan juoksukuntoa.
  • · Harjoitusvaikutus: Näyttää harjoittelun vaikutuksen kuntoon auttaa ymmärtämään harjoittelusta saatavaa hyötyä.
  • · Reitit: Uusien reittien luominen tai olemassa olevien reittien etsiminen Garmin Connect-sovelluksessa ja kolmannen osapuolen suosikkialustoilta ja synkronointi suoraan kelloon.
  • Lajiprofiilit ja harjoitukset: Yli 25 lajiprofiilia, joihin kuuluvat muun muassa polkujuoksu, avovesiuinti, pickeball, tennis, sekä uusia harjoituksia voima- ja HIIT-harjoitteluun, joogaan ja pilatekseen.
  • Aamuraportti: Päivä alkaa mukautettavalla raportilla, joka sisältää yhteenvedon edellisyön unesta1 ja päivän harjoitukset sekä sykevälivaihtelun ja säätiedot.
  • · Pulse Ox: Veren happisaturaation seuranta valveilla ja nukkuessa2.
  • · Unen seuranta ja unenlaadun pisteytys: Joka-aamuinen unenlaadun pisteytys, univaiheiden erittely ja yksityiskohtaiset vinkit auttavat parantamaan unenlaatua.
  • · Torkkujen rekisteröinti: Torkkujen automaattinen seuranta ja rekisteröinti auttaa ymmärtämään, mitä hyötyä torkuista on keholle, ja mihin aikaan päivästä ja kuinka pitkään kannattaisi torkkua.
  • · Musiikin tallennus: Musiikin ja soittolistojen lataus Spotify®-, Deezer- tai Amazon Music-tileiltä3musiikin kuuntelua varten kuulokkeilla ilman puhelinta4 (toiminto vain Forerunner 165 Music-mallissa).
  • · Äänikehotteet: Opastetut harjoitukset ja suorituksia koskevat ilmoitukset kelloon yhdistettyjen langattomien kuulokkeiden kautta (toiminto vain Forerunner 165 Music-mallissa).
  • Garmin Pay -lähimaksu: ostokset on helppo maksaa suoraan kellosta tuetuissa maksujärjestelmissä5.

VIDEO: Katso, miten Forerunner 165 Series voi auttaa saavuttamaan juoksutavoitteita.

Valmiina kilpailupäivään

Matkan pituudesta riippumatta Forerunner 165 tarjoaa välineet juoksuennätysten rikkomiseen. Kello mittaa tahtia, matkaa, sykettä ranneanturilla1, VO2 max -arvoa ja paljon muuta. Tulevaan kilpailuun harjoittelevien käytössä on useita mukautuvia harjoitusohjelmavaihtoehtoja. Jos kilpailun tiedot syöttää Garmin Connect -kalenteriin, saa kilpailuun tähtääviä harjoitusohjelmia, jotka mukautuvat jokaisen juoksukerran jälkeen vastaamaan suorituskykyä ja palautumista. Voi myös käyttää maksuttomia, asiantuntijavalmentajien luomia Garmin Coach -harjoitusohjelmia, jotka on suunniteltu 5 kilometrin, 10 kilometrin tai puolimaratonmatkoille. Myös yksilöityjä päivittäisiä harjoitusehdotuksia voi hyödyntää. Ne mukautuvat suorituskykyyn ja palautumiseen jokaisen juoksulenkin jälkeen. Täydellisen kisapäivästrategian luomisessa voi käyttää PacePro -toimintoa, joka tarjoaa nousuihin sopeutettua tahtiopastusta reitin korkeusvaihteluiden ja henkilökohtaisten tahtimieltymysten perusteella.

Hyvinvoinnin seuranta kellon ympäri

Forerunner 165 -juoksukello seuraa kokonaisvaltaista hyvinvointia 24 tuntia vuorokaudessa – niin ennen harjoittelua kuin sen aikana ja jälkeenkin. Laite mittaa sykettä, seuraa unta ja stressitasoa ja paljon muuta. Body Battery™ -energiatason seuranta auttaa valitsemaan oikeat hetket harjoitteluun ja lepoon sekä antaa vinkkejä siitä, miten uni, torkut, aktiivisuus ja stressitaso vaikuttavat energiatasoon. Kuntoikä auttaa arvioimaan juoksijan kuntotasoa suhteessa todelliseen ikään muistuttaen aktiivisuuden merkityksestä ja terveellisistä valinnoista. Forerunner 165 -juoksuälykelloissa on myös naisen hyvinvoinnin seuranta, jonka avulla voi seurata kuukautiskiertoa tai raskautta ja saada tilanteeseen sopivia liikunta- ja ruokavaliovinkkejä.

Yhteysominaisuudet

Forerunner 165 -älykelloon voi vastaanottaa sähköposteja, tekstiviestejä ja hälytyksiä yhteensopivasta, pariliitetystä iPhone®- tai Android -älypuhelimesta. Turvallisuus- ja seurantaominaisuudet tarjoavat mielenrauhaa. Garmin Connect -sovellukseen pariliitetyn kellon käyttäjän nimellä ja sijainnilla (jos saatavissa) varustettu viesti voidaan lähettää esiasetetuille yhteyshenkilöille, jos kello havaitsee tapahtuman6. Connect IQ™ -kaupasta voi ladata sovelluksia, kellotauluja, jne. suoraan kelloon tai etsiä muita vaihtoehtoja älypuhelinsovelluksessa.

Forerunner 165 suositushinta: 299,00€ ja Forerunner 165 Music suositushinta: 349,00€.

Forerunner 165 -mallisto on saatavissa Q2/2024 aikana.

1 Aktiivisuudenseurannan tarkkuus.

2 Tämä ei ole lääkinnällinen laite eikä sitä ole tarkoitettu diagnoosin tekemiseen tai sairauden seurantaan; lisätiedot: Garmin.com/ataccuracy. Pulse Ox ei ole käytettävissä kaikissa maissa.

3 Maksullinen tilaus tarvitaan.

4 Ei sisälly.

5 Tarkista tällä hetkellä tuetut maat, maksujärjestelmät ja pankit.

6 Pariliitettynä yhteensopivaan älypuhelimeen; lisätiedot:Garmin.com/ble. Turvallisuus- ja seurantaominaisuuksien vaatimukset ja rajoitukset: Garmin.com/safety.

Garmin -yrityksen ovat perustaneet Gary Burrell ja Dr. Min Kao v. 1989, ja se on tänä päivänä yksi kokeneimmista GPS -tekniikan kehittäjistä ja tuotevalmistajista. Garmin suunnittelee, valmistaa, markkinoi ja myy navigointi-, viestintä- ja informaatiolaitteita ja -sovelluksia – joista useimmissa hyödynnetään GPS -tekniikkaa. Garmin -tuotteet on kehitetty käytettäviksi autoilu-, ulkoilu-, urheilu-, veneily- ja ilmailualoilla sekä OEM -sovelluksissa mobiilialustoilla ja langattoman teknii­kan avulla. Garmin Ltd. -yhtiö on rekisteröity Sveitsiin, ja sen suurimmat tytäryhtiöt sijaitse­vat Yhdys­valloissa, Taiwanissa ja Isossa-Britanniassa. Yhtiöllä on yhteensä noin 19.700 työntekijää Yhdys­vallois­sa, Taiwanissa ja Euroopassa. Korkeasta teknisestä osaamisesta huolehtivat yrityksessä työskentelevät yli 1.000 insinööriä. Garmin on vuodesta 1989 tähän päivään myynyt maailmanlaa­jui­sesti yli 250 miljoonaa navigointilaitetta. Garmin on ollut kannattava yritys perustamisestaan lähtien. Euroopassa Garminilla on oma toimipaikka Southamptonissa, Münchenissä, Wurzburgissa, Pariisissa, Barcelonassa, Milanossa, Lissabonissa, Grazissa, Brysselissä, Vantaalla ja muissa Pohjoismaissa. Muissa Euroopan maissa Garmin -tuotteiden jakelusta vastaavat tarkoin valitut maahantuojat, jotka huolehtivat myös markkinoinnista, tuotehallinnasta, karttapalveluista sekä jälleenmyyjä- ja loppuasiakastuesta. Kaikki toimitukset pohjoismaisille jälleenmyyjille tulevat Garmin Nordicin omasta logistiikkakeskuksesta, joka sijaitsee Allerødissä, Tanskassa. Lisätietoja: http://www.garmin.com/fi/