Ylellinen Garmin MARQ Carbon älykellomallisto

Ylellinen Garmin MARQ Carbon älykellomallisto

Garmin esittelee uuden MARQ® Carbon -malliston, johon kuuluu kolme modernia ja ylellistä älykelloa, jotka on työstetty Fused Carbon Fiber™ -hiilikuitukappaleesta. MARQ Carbon- malliston kelloissa – MARQ Athlete, MARQ Golfer ja MARQ Commander – on kirkas AMOLED-kosketusnäyttö ja kupera safiirilasi. Ainutlaatuisten ominaisuuksiensa, jopa 16 päivän akunkeston ja ammattitaitoisesti valmistettujen materiaalien ansiosta kellot soveltuvat elämän kaikille osa-alueille.

Lisätietoja siitä, miten MARQ Carbon -malliston kellot valmistetaan, löydät klikkaamalla tästä linkistä.

“Jo vuosien ajan MARQ on tarkoittanut upeaa muotoilua ja tyylikkyyttä. Meillä on ilo ilmoittaa, että MARQ Carbon -mallisto jatkaa samalla linjalla. Hiilikuiturunko edustaa huipputason muotoilua, ja kellot tarjoavat suuren valikoiman ominaisuuksia, älykellotoimintoja, jne., joiden avulla elämän intohimoja on helppo toteuttaa.” – Garmin-yhtiön Dan Bartel

Huippumuotoilua

MARQ Carbon -mallisto ilmentää Garminin sitoutumista korkealaatuiseen muotoiluun esittelemällä alalla ainutlaatuisen materiaalin: Fused Carbon Fiber. Malliston älykellojen 46 mm runko ja kellonkehän sisäkehä on valmistettu 130 erillisestä kerroksesta ja työstetty yhdestä kokonaisesta Fused Carbon Fiber™-kappaleesta. Siksi uudet MARQ-kellomallit ovat tähän mennessä kevyimmät. Kellon rungossa jokainen yksittäinen hiilikuitukerros on kierretty ainutlaatuiseen kulmaan hiilikuitukappaleen vahvuuden parantamiseksi. Tämän jälkeen kappale on altistettu kuuma- ja painekäsittelylle, jotta se saadaan mukautumaan kellon rungon muotoon. Työstämällä useiden tuntien ajan tarkoilla timanttileikkaustyö­kaluilla on saatu aikaan upea pinta, jossa on kaunis, mutta samanaikaisesti kestävä ja kevyt spiraalikuvio.

MARQ Carbon -mallisto on yhdistelmä ylellisyyttä ja suorituskykyä. Kaikissa malleissa on käytetty laadukkaita rannekkeita, materiaaleina perforoitu FKM-nahka, jakardikudottu nailon tai silikoni. Mallit on suunniteltu vastaamaan kunkin käyttäjäryhmän erityisiä tarpeita. Jopa 16 tunnin akunkestolla varmistetaan, että kello pysyy mukana rankimmassakin menossa. Kellon lataaminen on nopeaa ja helppoa. Intuitiivinen magneettilaturi lataa akun täyteen noin tunnissa.

MARQ Carbon -älykellomallisto

MARQ Athlete – Carbon Edition

MARQ Athlete – Carbon Edition -multisport-älykellossa on suuri määrä harjoittelussa, suorituskyvyn mittauksessa ja palautumisessa hyödyllisiä huipputoimintoja. Päivittäisen aktiivisuuden seurannan lisäksi kellossa on esiladatut lajiprofiilit polkujuoksua, uintia, vaellusta, soutua, sisäkiipeilyä ja monia muita lajeja varten sekä animoidut sykettä nostavat, voima-, jooga- ja pilates­har­joi­tukset. Edistyk­sel­listen endurance score- ja hill score- suoritustietojen avulla voi mitata kokonaisval­taista kestävyyttä ja ylämäkijuoksukykyä. Harjoitteluvalmius arvioi unen laadun, palautumisen, harjoitte­lun rasittavuuden ja muiden tietojen avulla, kannattaako juuri sinä päivänä treenata kovaa vai ottaa rauhallisemmin1. Tuleviin kilpailuihin valmistautumisessa voi hyödyntää mm. seuraavia toimintoja: PacePro, Garmin Coach, päivittäin ehdotetut harjoitukset, real-time stamina ja kisawidget.

MARQ Golfer – Carbon Edition

MARQ Golfer – Carbon Edition -älykelloon on esiladattu yli 43.000 golfkenttää eri puolilta maailmaa. Virtual Caddie antaa mailasuosituksia tuuli-2, korkeus- ja svingitietojen perusteella. Uudelta lyöntien hajontakartalta voi tarkistaa nopeasti, mitä esteitä väylälle osuu mailavalinnasta riippuen. Parannettu playslike-etäisyys näyttää kunkin lyönnin pituuden suhteutettuna kentän korkeusvaihteluihin ja ympä­ristöolosuhteisiin. Viheriötiedot helpottavat lähestymislyöntien suunnittelua ja puttien lyömistä. Kun Garmin Golf -sovelluksen jäsenyys on aktivoitu, kello näyttää myös valikoitujen viheriöiden kaltevuu­den. Golfkenttäkartoissa näkyy nyt myös kentän sijainnista riippuen erilaisia ympäristöjä ja tarkem­pia yksityiskohtia, esim. puita ja golfkärrypolkuja, joiden avulla kustakin reiästä saa erittäin tarkan kuvan.

MARQ Commander – Carbon Edition

MARQ Commander – Carbon Edition -älykellossa on tyylikkään huomaamaton muotoilu ja paljon takti­siin operaatioihin tarkoitettuja toimintoja. Päiviä- ja yökäyttöön soveltuvasta MARQ Commanderista voi valita tarvittaessa pimeänänäkölaitteiden kanssa yhteensopivan näytön. Salatussa tilassa gps-sijainnin tallennus ja jako keskeytetään ja langattomat yhteydet ja viestintä poistetaan käytöstä. Muuten kello säilyy toimintakykyisenä. Turvallisuuden niin vaatiessa kellon muistin voi tyhjentää kill switch -painik­keella. Muihin ominaisuuksiin kuuluvat kahden koordinaattijärjestelmän näyttö, Jumpmaster, esiladattu taktisen toiminnan profiili ja projisoidut reittipisteet. Lento-operaatioita varten kellon edistyksellisiin lentotoimintoihin kuuluvat direct-to-navigointi suoraan kohteeseen, reittipisteeseen tai lähimmälle lentokentälle sekä NEXRAD-, METAR- ja TAF-tiedot2.

Korkealuokkaisia ominaisuuksia

MARQ Carbon -mallisto on suunniteltu tarkoituksenmukaisesti ja sisältää paljon jokapäiväistä elämää helpottavia navigointi-, liikunta- ja yhteysominaisuuksia. Seuraavat ominaisuudet löytyvät kaikista MARQ Carbon-malliston kelloista:

• Navigointi: monitaajuus-GPS + SatIQ-teknologia, esiladatut Euroopan TopoActive- ja laskettelukartat, navigointi pisteestä pisteeseen, UltraTrac -tila, Tracback®, ClimbPro-noususuunnittelu ja Outdoor Maps+ (erillinen tilaus tarvitaan)
  • Hyvinvointi ja liikunta: aamuraportti, unenlaadun pisteytys ja edistyksellinen unen seuranta, jatkuva stressitason seuranta, Pulse Ox, jet lag -avustin ja Body Battery -energiatason seuranta
  • Yhteysominaisuudet: älykkäät ilmoitukset2, Garmin Pay-lähimaksu3, tapahtumien rekisteröinti ja avustus4, LiveTrack, musiikin tallennus kelloon, Connect IQ -kauppa kellon kautta

MARQ Carbon -malliston saatavuus Q4/2023 suositushinnoin:

MARQ Athlete – Carbon Edition: 3.049,00 euroa

MARQ Golfer – Carbon Edition: 3.209,00 euroa

MARQ Commander – Carbon Edition: 3.309,00 euroa

1 Aktiivisuuden seurannan tarkkuus

2 Pariliitettynä yhteensopivaan älypuhelimeen

3 Tarkista tällä hetkellä tuetut maat, maksujärjestelmät ja pankit