Herkullinen majoneesiuutuus -Blå Band Oliiviöljymajoneesi

Herkullinen uutuus - Blå Band Oliiviöljymajoneesi

Majoneesien ja maustettujen majoneesipohjaisten kastikkeiden kulutus on kasvanut vahvasti viime vuosina.Maustamattomat sekä maustetut majoneesit ja majoneesikastikkeet ovat uusi trendi. Majoneesi on loistava ruokatuote sekä kiireiseen arkeen että juhlaan, koska se taipuu moneen käyttötarkoitukseen. Käyttöyhteyksiä on monenlaisia; dippikastikkeeksi kasvisten tai suolaisten pikkunaposteltavien kanssa, salaatin kastikkeeksi tai vaikka kumppaniksi kalaruokien ja äyriäisten kanssa joulupöydässä. Joulusillin voi vaihteeksi valmistaa itse – kätevästi Blå Band majoneesikastikkeilla.

Blå Band lanseeraa nyt herkullisen Oliiviöljymajoneesin. Tuote sisältää oliiviöljyä, ja on siksi ainutlaatuinen yhdistelmä ja maku majoneesituoteryhmään. Oliiviöljymajoneesissa on pehmeä ja täyteläinen maku, ja se sopii erityisen hyvin nautittavaksi kasvisten ja kalan sekä äyriäisten kanssa. Tuote soveltuu vegetaariseen ruokavalioon.

Blå Band Oliiviöljymajoneesi ostettavissa päivittäistavarakaupoista. OVH 2,65 €.

Blå Band Oliiviöljymajoneesi 300 ml

Lisätietoja:

Tessa Ramm-Schmidt, Brand Manager, tessa_ramm-schmidt@continentalfoods.eu , 0400-499 177

• blåband
  • majoneesi

Continental Foods on yksi Euroopan johtavista elintarvikeyrityksistä. Yrityksen liikevaihto on noin 400 miljoonaa€ ja yrityksessä on töissä noin 1000 työntekijää. Ruoka on intohimomme. Tuotemerkkivalikoimamme ominaispiirre on paikallisen historian ja perinteiden kunnioittaminen. Monet tuotemerkeistämme ovat olleet markkinoilla jo yli 100 vuotta.

Continental Foods Finland markkinoi Suomessa tunnettuja tuotemerkkejä kuten Blå Band, Bong, IsoMitta, Raguletto ja Touch of Taste.Tuotemerkkiemme historia ulottuu 1960-luvun lopulle, jolloin Blå Band –tuotteiden myynti käynnistyi Suomessa. Continental Foods Finlandilla työskentelee 22 henkilöä ja toimipisteemme sijaitsee Vantaalla. Lue lisää: www.continentalfoods.fi.

Continental Foods Finland Oy, Tammiston Kauppatie 7 B, 01510 Vantaa, PL 241, 01531 Vantaa

Puh +358207 681 400, www.continentalfoods.fi