Herkullinen uutuus - Blå Band Risotto Kantarelli ja Parsa

Kasvisruoan tarjonta ja kulutus ovat kasvaneet vahvasti viime vuosina. Kyseessä ei enää ole pelkästään trendi, vaan kuluttajakäyttäytymisen muutos. Kuluttajat haluavat syödä enemmän kasviksia, vähemmän lihaa sekä korvata lihan kasviproteiineilla. Lisäksi kuluttajat suosivat ruokia, jotka valmistuvat nopeasti, mielellään alle 30 minuutissa. Kaikista Suomen talouksista pieniä talouksia on jo nykyään 70 %, joka tarkoittaa, että myös pienten pakkauskokojen kysyntä kasvaa.

Blå Band lanseeraa kaksi herkullista Risottoa, makuina Parsa ja Kantarelli. Tuotteet sisältävät parsaa ja kantarellia, korkealaatuista risottoriisiä, juustoa, sipulia, valkosipulia ja valkoviiniä. Risotot valmistuvat helposti ja nopeasti. Lisää vain vesi ja risotto on valmista 20 minuutissa. Tuotteet soveltuvat vegetaariseen ruokavalioon ja ne ovat myös laktoosittomia.

Blå Band Risotto Kantarelli ja Parsa ostettavissa päivittäistavarakaupoista. OVH 2,45 €.

Blå Band Risotto Kantarelli 170 g Herkullinen kantarellirisotto

Blå Band Risotto Parsa 170 g Herkullinen parsarisotto

Lisätietoja:

Tessa Ramm-Schmidt, Brand Manager, tessa_ramm-schmidt@continentalfoods.eu , 0400-499 177

• Elämäntyyli

• blåband
  • risotto
  • kantarelli
  • parsa

Continental Foods on yksi Euroopan johtavista elintarvikeyrityksistä. Yrityksen liikevaihto on noin 400 miljoonaa € ja yrityksessä on töissä noin 1000 työntekijää. Ruoka on intohimomme. Tuotemerkkivalikoimamme ominaispiirre on paikallisen historian ja perinteiden kunnioittaminen. Monet tuotemerkeistämme ovat olleet markkinoilla jo yli 100 vuotta.

Continental Foods Finland markkinoi Suomessa tunnettuja tuotemerkkejä kuten Blå Band, Bong, IsoMitta, Raguletto ja Touch of Taste. Tuotemerkkiemme historia ulottuu 1960-luvun lopulle, jolloin Blå Band –tuotteiden myynti käynnistyi Suomessa. Continental Foods Finlandilla työskentelee 22 henkilöä ja toimipisteemme sijaitsee Vantaalla. Lue lisää: www.continentalfoods.fi