Geberit tarjoaa uuden digitaalisen työkalun teollisuuden syöttöputkistojärjestelmien valintaan

Uusi putkistojärjestelmien valintaa helpottava Teollisen käytön verkkotyökalu tarjoaa nopean ja luotettavan testauksen teollisuudessa käytettävien eri aineiden ja Geberitin syöttöputkistojen yhteensopivuudelle. Sovellus selkeyttää teollisuuslaitosten syöttöputkien suunnittelua ja asentamista.

Teollisuuskaasut, paineilma, käsitelty vesi, öljyt sekä jäähdytys- ja kylmäaineet ovat vain muutamia monista teollisuudessa käytetyistä aineista, joita kuljetetaan putkistoissa. Näitä putkistoja suunniteltaessa kaikkein tärkein kysymys kuuluu: Mikä putkistojärjestelmä sopii mihinkin käyttökohteeseen? Erilaisia käyttötarkoituksia ja järjestelmähyväksyntöjä on paljon, ja jopa LV-suunnittelun ammattilainen voi joskus tarvita tukea oikeanlaisen ratkaisun löytämiseen.

Geberit on kehittänyt nopean ja vaivattoman tuen tarjoamiseksi verkkosovelluksen, jonka avulla LV-suunnittelijat ja asentajat voivat tarkistaa helposti ja luotettavasti mikä putkistomateriaali soveltuu millekin kuljetettavalle aineelle. Teollisen käytön työkalu auttaa valitsemaan juuri oikean syöttöputkistojärjestelmän kuhunkin käyttötarkoitukseen. Kun sovellukseen syöttää kuljetettavan aineen tiedot ja käyttöparametrit, saa välittömästi vastauksen soveltuvasta putkistojärjestelmästä ja tarvittaessa todistuksen soveltuvuudesta myös sähköpostitse. Jos verkkotyökalu ei voi taata yhteensopivuutta, tarjoaa se mahdollisuuden kokeilla toisenlaisia putkistojärjestelmiä tai lähettää tiedustelun Geberitin teknisille asiantuntijoille.

"Tämän helppokäyttöisen digitaalisen työkalun avulla haluamme auttaa asiakkaitamme valitsemaan oikean putkistojärjestelmän nopeasti ja mutkattomasti. Sovellus täydentää teknistä asiakaspalvelutiimiämme, joka on edelleen valmiina tarjoamaan henkilökohtaista tukea", kommentoi tuotepäällikkö Marko Polvi.

Geberit Teollisen käytön verkkotyökalu löytyy osoitteesta: teollisuussovellukset.geberit.fi

Näin käytät työkalua:

Vaihe 1: Valitse käyttöalue
Ensimmäisessä vaiheessa valitaan käyttöalue eli kuljetettava aine. Etusivulla on valittavissa yleisimmät aineet. Jos kyseessä on erikoisempi kohde, linkki vie käyttäjän suoraan erilliseen pyyntöön Geberitin tekniseen tukeen.

Vaihe 2: Valitse toivottu putkistojärjestelmä ja käyttöparametrit
Sen jälkeen, kun sovellus ja toivottu putkijärjestelmä on valittu, voidaan määrittää erilaisia parametreja aineelle, käyttöolosuhteille ja ympäristöolosuhteille.

Vaihe 3: Yleiskatsaus, lopputulos ja hyväksyntätodistus
Hyväksyntä myönnetään, jos parametrit soveltuvat putkijärjestelmän ominaisuuksiin. Todistuksen voi tarvittaessa tilata omaan sähköpostiin.

Maailmanlaajuisesti toimiva Geberit-konserni on saniteettiteollisuuden eurooppalainen markkinajohtaja. Geberitillä on vahva paikallinen edustus useimmissa Euroopan maissa. Yritys valmistaa erittäin korkealaatuista saniteettitekniikkaa ja -keramiikkaa. Geberitillä on 26 tuotantolaitosta, joista 4 on Euroopan ulkopuolella. Konsernin pääkonttori on Rapperswil-Jonassa Sveitsissä. Konsernin CHF 3,5 miljardin liikevaihtoa (2021) on tekemässä yli 12 000 työntekijää lähes 50 maassa. Geberit on listattuna Sveitsin pörssissä, ja vuodesta 2012 Geberitin osake on ollut mukana SMI:ssä (Swiss Market Index).