Sigma50-huuhtelupainikkeen muotoilua on muutettu entistä keveämmäksi.

Uudistunut Sigma50-huuhtelupainike tuo kaarevaa eleganssia kylpyhuoneeseen

Suosikkipainikkeen saa nyt esimerkiksi Mustang-liuskekivipinnalla

Seinä-wc:ssä ainoa asia, joka wc:n huuhtelutekniikasta jää näkyviin, on huuhtelupainike. Sen voi valita oman tyylinsä ja makunsa mukaan. Painikkeen voi myös vaihtaa jälkikäteen. Uudistuneen Geberit Sigma50 -huuhtelupainikkeen muotoilua on muutettu entistä keveämmäksi. Kapeana kaarena seinästä kohoavien painikkeiden hiotut reunat taittavat kauniisti valoa. Lisätoimintoina painikkeeseen voi liittää yövalon ja hajunpoiston.

Suosittu Sigma50-huuhtelupainike on uudistunut entistä elegantimmaksi. Korkealaatuisen painikkeen perusta on tehty kestävästä ruiskuvaletusta sinkistä. Sen pintamateriaaliksi voi valita lasin, aidon liuskekiven, muovin tai metallin. Värivaihtoehtoja on kahdeksan: valkoinen, musta, kromi, harjattu teräs, tummanharmaa Mustang-liuskekivi, savulasi sekä hiekan tai umbran sävyinen lasi.

– Sigma50-painikkeesta on mahdollista saada myös yksilöllinen malli, jonka etulevyyn voi halutessaan painattaa itselleen mieluisan valokuvan tai muun kuva-aiheen. Yksilöitävän painikkeen voi yhtä hyvin päällystää omavalintaisella materiaalilla, esimerkiksi kylpyhuoneen seinälaatalla tai vaikka puulla. Mikä vain omaan kylpyhuoneeseen parhaiten sopii, vinkkaa Geberitin markkinointikoordinaattori Kati Laakso.

Jos seinä-wc:n asennuselementtiin on tuotu sähkövalmius, huuhtelupainikkeeseen on mahdollista liittää DuoFresh-hajunpoistomoduuli. Se lisää huuhtelupainikkeen toimintoja. Hajunpoiston lisäksi moduulissa on mukavuusvalo, joka helpottaa wc:n käyttöä öiseen aikaan. Hajunpoistossa voi valita, käynnistyykö toiminto automaattisesti silloin, kun joku istuu wc-istuimelle vai silloin, kun se käynnistetään katkaisijasta.

­– Hajunpoistomoduulissa on myös valmius raikastinpuikkojen käyttöön. Täyttöaukko jää huuhtelupainikkeen taakse. Sen kautta on helppo lisätä uusi raikastintikku parin viikon välein. Moduulin kouru ohjaa raikastintikun huuhtelusäiliöön juuri veden pinnan alapuolelle, missä se sulaa hitaasti.Huuhteluveteen lisätty raikastintikku varmistaa wc:n raikkaan tuoksun, Laakso kertoo.

Geberit Sigma50 -huuhtelupainikkeessa on vettä säästävä kaksoishuuhtelu. Siitä on saatavana omat mallinsa seinä-wc:lle ja urinaalille.

Kategoriat

Maailmanlaajuisesti toimiva Geberit-konserni on saniteettiteollisuuden eurooppalainen markkinajohtaja. Geberitillä on vahva paikallinen edustus suurimmassa osassa Euroopan maista. Yritys valmistaa erittäin korkealaatuista saniteettitekniikkaa ja -keramiikkaa. Geberitillä on 29 tehdasta, joista 6 on Euroopan ulkopuolella. Konsernin pääkonttori on Rapperswil-Jonassa Sveitsissä, ja sen CHF 3,1 miljardin liikevaihtoa (2019) on tekemässä yli 12 000 työntekijää lähes 50 maassa. Geberit on listattuna Sveitsin pörssissä, ja vuodesta 2012 Geberitin osake on ollut mukana SMI:ssä (Swiss Market Index).

Geberitin palveluksessa Suomessa on noin 200 henkilöä. Suomen myynti, markkinointi ja hallinto toimii Vantaalla. Geberit Oy:n toimitusjohtaja on Kim Lövkvist, ja Geberit Production Oy:n Tammisaaren keramiikkatehtaan johtajana toimii Matts Lundström.

Sonja Nurminen

Lehdistön yhteyshenkilö markkinointipäällikkö +358 50 3514941
Eveliina Miettunen

Lehdistön yhteyshenkilö Communications Consultant, Drama Queen Communications +358 407 784 866

Innovatiivisia, nykyaikaisia kylpyhuoneratkaisuja

Maailmanlaajuisesti toimiva Geberit-konserni on saniteettiteollisuuden eurooppalainen markkinajohtaja. Vuonna 2024 150-vuotisjuhlavuottaan viettävällä Geberitillä on vahva paikallinen edustus suurimmassa osassa Euroopan maista. Yritys valmistaa erittäin korkealaatuista saniteettitekniikkaa ja -keramiikkaa.

Geberit Oy
Lumijälki 2