Gigantti mukana Vastuullinen kesäduuni -kampanjassa

Gigantti on yksi Vastuullinen kesäduuni -kampanjassa olevista yrityksistä ja sitoutuu vastuullisen kesätyön periaatteisiin. Gigantti rekrytoi kevään aikana kymmeniä kesätyöntekijöitä myymälöihinsä eri puolilla Suomea. Kesätyöhaku on alkanut ja jatkuu 31.3.2017 asti.

- Tarvitsemme kesätyöntekijöitä myynti-, kassa ja varastotyöhön. Suurin tarve kesätyöntekijöille on pääkaupunkiseudun viidessä tavaratalossamme. Lisäksi kesätyöpaikkoja on auki muun muassa Vaasan, Jyväskylän ja Lappeenrannan tavarataloissamme, kertoo Gigantin henkilöstöjohtaja Kai Brück.

Gigantti on toista vuotta mukana Vastullinen kesäduuni -kampanjassa.

- Rekrytoinnissamme vastuullisuus tarkoittaa, että viestimme kaikille hakijoille rekrytoinnin etenemisestä, tarjoamme työntekijöille kattavan perehdytyksen työtehtäviin ja toimimme reilusti koko työsuhteen ajan työsopimuksen allekirjoituksesta työtodistuksen laadintaan, Brück havainnollistaa.

Gigantti rekrytoi 2017 kymmeniä kesätyöntekijöitä. Töiden jatkuminen syksyllä on mahdollista tavaratalon tarpeiden mukaan.

- Meille on tärkeää, että meille töihin hakeva on kiinnostunut ja innostunut teknologiasta ja haluaa oppia jatkuvasti uutta. Myymämme tuotteet kehittyvät vauhdilla ja vaatii vankkaa osaamista, että pystyy tarjoamaan asiakkaillemme heille parhaiten sopivia ratkaisuja. Tämänkin takia perehdytämme kesätyöntekijämme perusteellisesti, Brück kertoo.

Gigantin kesätyöhaku on alkanut ja jatkuu 31.3.2017 asti. Kesätyöpaikat on julkaistu osoitteessa gigantti.fi/tyopaikat.

Lisätietoa Vastuullinen kesäduuni 2017 -kampanjasta: http://kesaduuni.org/

• työhyvinvointi