Joululahjat Gigantista - muistilista

Mikä on viimeinen päivä joululahjatilauksille?

Osalle käy parhaiten tuotteiden tilaaminen kotiin. Pakettilähetykset ovat tilattava jouluksi viimeistään 18.12. klo 20 mennessä. Paketit toimittaa Matkahuolto. Kirjelähetysten viimeinen tilauspäivä on sen sijaan 16.12. Kirjeenä toimitetaan pelit ja elokuvat. Suurten kodinkoneiden ja isojen televisioiden toimitukset sujuvat normaalisti asiakkaan valitsemana päivänä ja ajankohtana.

Ehdinkö vielä ostoksille? Myymälöissämme on pidennetyt aukioloajat

Helpottaaksemme joululahjaostoksiasi olemme pidentäneet aukiolojamme joulukuun alusta tammikuun alkuun. Tarkista lähimmän myymäläsi aukiolot täältä.

Säästä aikaa ja rahaa varaamalla tuote netistä ja noutamalla se myymälästä

Voit tilata tuotteen verkosta ja noutaa tuotteen myymälästä Collect@Store -palvelun avulla. Näin sinun ei tarvitse esimerkiksi seurata tuotteen lähetystä tai maksaa tuotteen toimituskuluja, vaan voit noutaa sen myymälästä silloin kun sinulle sopii, jo kahden tunnin kuluttua varaamisesta. Tuote maksetaan noudon yhteydessä ja tuotteet ovat noudettavissa myymälöiden aukioloaikoina.

Entä jos lahja menee pieleen? Gigantilla on markkinoiden paras palautusoikeus

Kodin elektroniikkatuotteet kiinnostavat monia suomalaisia jouluna. Joskus voi kuitenkin mietityttää, onko lahja onnistunut ja pitääkö saaja lahjastaan. Gigantista lahjoja voi hankkia huoletta, sillä joulukuussa hankitun tuotteen voi palauttaa tammikuun aikana, aina 31.1.2016 asti.

Tuotteen voi palauttaa, vaikka myyntipakkaus olisi avattu ja tuotetta olisi käytetty. Tuote tulee palauttaa ehjänä kaikkine tarvikkeineen, mutta tuotteen ei tarvitse olla alkuperäisessä myyntipakkauksessa. Palautusoikeus ei koske palveluita joiden toimitus on jo aloitettu, tai ohjelmistoa, peliä, liittymää, elokuvaa tai ääni- tai kuvatallennetta, jonka sinetti on avattu, tai jotka ovat rekisteröityjä.

Tarjoamme sinulle markkinoiden parhaan palautusoikeuden. Lue lisää täältä.

Emmekö vastanneet juuri sinun kysymykseesi?

Lisää jouluinfoa löydät täältä.

Eikö vieläkään löydy sitä tietoa, jota olit vailla? Asiakaspalvelumme auttaa!

Asiakaspalvelumme palvelee maanantaista perjantaihin klo 9-20, lauantaisin klo 10-18 ja sunnuntaisin 12-18. Yhteystietomme löydät täältä.

Asiakaspalvelumme on auki joulupyhien jälkeen sunnuntaina 27.12. klo 12–18. Joulun ajan 24.–26.12. asiakaspalvelumme on kiinni.

• joulu