Lahden uusi Gigantti avaa ovensa 30.9. jo kello 8 – uuden konseptin myymälä tarjoaa joustavan ja viihtyisän asiakaskokemuksen

Lahden suurin kodinkonetoimija Gigantti avaa Renkomäessä 30.9. uudistuneen myymälänsä. Valtteina ovat vilkkaan kauppapaikan ohella elämykselliset puitteet, runsas ja asiantunteva henkilöstö sekä aiempaa sujuvampi asiointi. ”Avajaiset ovat meille henkilökunnassakin vau-kokemus ja upea palkinto yhteisestä urakasta”, tavaratalopäällikkö Mika Viik kertoo.

Gigantin Launeelta Renkomäen kauppakeskittymään muuttanutta, lähes 3 000 neliömetrin myymälää on valmisteltu tavaratalopäällikön mukaan huolella ja omistautuneesti.

”Kesälomien jälkeen käärimme hihat kunnolla. Tämä on ollut erittäin mielenkiintoinen projekti – olemme keskittyneet usean asiantuntijan voimin siihen, miten pääsemme tuottamaan asiakkaalle parhaan mahdollisen vierailukokemuksen. Uskomme, että se näkyy positiivisesti lopputuloksessa”, Viik kuvailee.

”Torstai on asiakkaiden suuri juhlapäivä: avaamme ovet jo kello 8 ja pidämme ne auki kello 21 saakka illalla. Laajalle parkkialueelle on helppo tulla ja meillä on kätevää ja turvallista vierailla: henkilökuntaa sekä kassapäätteitä on lisätty, maskeja ja käsidesiä tarjolla, järjestyksenvalvojia jämptisti paikalla, ja tarjolla on vielä virkistävää maksutonta juomaakin”, Viik listaa valmistelevia toimenpiteitä.

Yhden kassan taktiikka tekee asiakkaan elämästä helppoa

Gigantin viimeisimmän myymäläkonseptin ja hiljattain uudistuneen asiakasjärjestelmän sanotaan vievän ostokokemuksen uuteen aikaan – mitä tämä tarkoittaa käytännössä Lahden asiakkaille?

”Myymälän toiminnot ovat kätevästi keskitettyjä: maksu, nouto ja huolto onnistuvat kaikki samasta palvelukeskuksesta. Halutessaan asiakas voi myös hoitaa asioinnin saman myyjän kanssa missä tahansa päin myymälää. Myyjillä on käytössään pieni kämmentietokone, jonka kautta he voivat tarkastaa esimerkiksi tuotteen varastosaldon, tarkemmat tiedot, ja maksamisen aina kuittia myöten”, Viik kuvailee.

”Kodinkoneiden ja elektroniikan asiantuntijoina tarjoamme parasta koko Päijät-Hämeen alueella. Ja vaikka itse kehaisemmekin, on uusi myymälämme joustavuutensa lisäksi viihtyisin koko Gigantti-ketjussa”, tavaratalopäällikkö naurahtaa.

Trendiosastoja, avajaistarjouksia ja elektroniikan kierrätystä

Lahden uudesta myymälästä löytyvät kaikki Gigantin tavanomaiset osastot sekä Epoq-keittiöt, gaming ja älykoti.

”Elämyksellisyys pääsee esille etenkin keittiö- ja gaming-osastoillamme, jotka ovat kohonneet merkittävimpien tuoteryhmiemme joukkoon: korona-aikana kodin sisustukseen, varusteisiin, ja aktiviteetteihin on panostettu runsaasti. Älykoti on osastona erityisen mielenkiintoinen, ja se heijastelee voimakkaasti myös tulevaisuuden trendejä”, Viik summaa.

Uutta myymälää juhlitaan aina sunnuntaihin 3.10. saakka, mutta mitenkä oli niiden avajaistarjousten laita?

”Tarjouksista eivät nämä avajaiset jää kiinni, niitä on laidasta laitaan! Torstain yksi kiinnostavimpia koukkuja lienee harvinainen -20 % Applen tietokoneista. Vietämme Gigantissa myös parasta aikaa Kahvipäiviä, joten hintalaatusuhteiltaan upeita kahvinkeittimiä löytyy mittavasti.”

Entä olisiko Lahden Gigantissa vieraileville vielä jotain muuta mainitsemisen arvoista?

”Giganttiin tullessa kannattaa aina muistaa napata mukaansa ylimääräinen elektroniikkaromu, jota keräämme ja kierrätämme. Avajaisten suhteen olemme huolehtineet myös siitä, että huoltopalvelut pelaavat paikan päällä erityisen sujuvasti”, tavaratalopäällikkö vinkkaa.

Lisätietoja:

Mika Viik
Tavaratalopäällikkö, Gigantti Lahti
P. 040 826 0200
Email. mika.viik@gigantti.fi

• lahti
  • joustavuus
  • älykoti
  • tarjoukset
  • myymälät
  • avajaiset
  • gaming
  • keittiöt
  • kierrätys
  • viihtyisyys

Meillä on Suomessa 42 myymälää ja yrityksemme palveluksessa työskentelee yli 1 500 henkilöä - myymälöissä, yritysmyynnissä, verkkokaupassa, sekä jakelu- että asiakaspalvelukeskuksessa. Liikevaihtomme tilikaudella 2020/21 oli 687 miljoonaa euroa. Pääkonttorimme sijaitsee Helsingin Sanomatalossa.

Gigantti on osa Norjassa toimivaa Elkjøp-konsernia, joka kuuluu englantilaisen kodinelektroniikkaketjun, Curry plc:n, omistukseen.

Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista ja yrityksestä osoitteessa: gigantti.fi.