Gigantti avaa uuden myymälän Helsingin Kauppakeskus REDIin syksyllä 2022 - ”Saumaton ostokokemus ja paras mahdollinen asiakaspalvelu”

Suomen suurin kodinelektroniikan jälleenmyyjä, Gigantti, jatkaa monikanavaisuuden, asiantuntijuuden ja henkilökohtaisen palvelun vahvistamista kivijalkaliikkeissään. Helsingin Kauppakeskus REDIin syksyllä 2022 avautuva, uuden konseptin myymälä tulee tarjoamaan asiakkailleen saumattoman, verkkopalveluihin yhdistyvän asiointikokemuksen ja työllistämään useita kymmeniä työntekijöitä.

Gigantti investoi monikanavaiseen kasvuun ja myymälöiden vetovoimaan. Pääkaupunkiseudun asiakaskunnalle tarjotaan toivottua Kalasataman kantakaupunkialueella, kun uuden konseptin mukainen myymälä avaa ovensa Kauppakeskus REDIssä ensi syksynä. Erityisiä kaupallisia vetonauloja tulevat olemaan sekä elämyksellinen Epoq-keittiöosasto, että yritysmyynnin huippuammattilaisista koostuva tiimi.

- Olemme kasvaneet pandemia-aikana, mutta tehneet myös merkittäviä panostuksia monikanavaiseen asiakaskokemukseemme Gigantin historian suurimmalla järjestelmäuudistuksella, minkä myötä tulemme yhdistämään myymälöissämme saumattomasti kivijalka- ja verkkomyynnin. REDIn myymälässä tämä tulee tarkoittamaan sitä, että asiakas voi hoitaa kaikki asiansa saman myyjän kanssa ja ohjata kokemustaan alusta loppuun asiakastilinsä kautta. Myös myymälän eri toiminnot tulevat sijaitsemaan yhden keskitetyn palvelukeskuksen yhteydessä, kertoo Gigantin toimitusjohtaja Laura Tarkka.

- On ilo lähteä rakentamaan uuden ajan vaikuttavaa myymäläkokemusta yhdessä REDIin. Olemme olleet tyytyväisiä siellä toimivaan, matkapuhelimiin erikoistuneeseen PhoneHouse-liikkeeseemme, minkä myötä haluamme avata ovet yhä suurempaan myymälään. Haluamme erottua myös laadukkaalla ja henkilökohtaisella asiakaspalvelullamme, sekä laajalla asiantuntijuudellamme. Tulemme palkkaamaan myymälään useita kymmeniä työntekijöitä ja käynnistämään rekryn tulevana keväänä. Hyvän asiakaskokemuksen perustana on työntekijöiden hyvinvointi, johon panostamme aina perehdytyksestä alkaen, Tarkka kuvailee.

REDI on myynniltään Helsingin kantakaupungin 2. suurin, pääkaupunkiseudun 5. suurin ja Suomen 7. suurin kauppakeskus, ja sen tiloissa toimii yhteensä 112 liikettä. Sijaintinsa puolesta uusi myymälä tulee palvelemaan päivittäin sekä itäisen kantakaupungin alueella asuvia kymmeniätuhansia ihmisiä, että ohi kulkevien Itäväylän ja Hermannin rantatien matkalaisia. Kauppakeskuksen läpi kulkee metrorata, joka mahdollistaa vaivattoman liikkumisen Kalasataman pysäkiltä sekä Helsingin itä- että länsisuuntaan.

Syksyllä 2022 järjestettävien avajaisten myötä Gigantilla tulee olemaan Suomessa 41 myymälää, joista 21 on REDIn liikkeen tapaan Gigantin ketjumyymälöitä ja 20 toimii kauppiasvetoisesti. Lisätietoa Gigantti REDIstä ja sen rekrytoinneista tullaan tiedottamaan keväällä 2022.

Lisätiedot / Gigantti Oy:
Toimitusjohtaja Laura Tarkka
Email. laura.tarkka(a)gigantti.fi

• asiantuntijuus
  • myymälä
  • monikanavaisuus
  • kehitys
  • kauppakeskus redi
  • helsinki
  • kasvu
  • uusi myymälä
  • asiakaspalvelu
  • keittiöt
  • helsingin kantakaupunki
  • itä-helsinki
  • yritysmyynti
  • työntekijäkokemus
  • redi

Meillä on Suomessa 42 myymälää ja yrityksemme palveluksessa työskentelee yli 1 500 henkilöä - myymälöissä, yritysmyynnissä, verkkokaupassa, sekä jakelu- että asiakaspalvelukeskuksessa. Liikevaihtomme tilikaudella 2020/21 oli 687 miljoonaa euroa. Pääkonttorimme sijaitsee Helsingin Sanomatalossa.

Gigantti on osa Norjassa toimivaa Elkjøp-konsernia, joka kuuluu englantilaisen kodinelektroniikkaketjun, Curry plc:n, omistukseen.

Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista ja yrityksestä osoitteessa: gigantti.fi.