IQ sensor -teknologia ruoanlaiton uusi ulottuvuus

Innovatiivisen IQ sensor -teknologian ansiosta IQcook-induktioliesitaso takaa täysin turvallisen ja valvotun kypsennysprosessin optimoidulla energiankulutuksella.

MITEN SE TOIMII?

Liedessä on viisi esiasetettua kypsennystilaa. Sopivimman kypsennystilan valitsemisen jälkeen keittoastian kanteen asennettu anturi aktivoidaan yksinkertaisesti koskettamalla.

Keittotasoon ja keittoastian kanteen integroidut IQ sensors -anturit tarkkailevat kypsennyksen edistymistä keittoastiassa, ja niiden toimintaa valvoo keittotason elektroniikkapiiri. Älykäs teknologia toimii täysin automaattisesti, eikä kypsennystä tarvitse enää valvoa paikan päällä. Kypsennyslämpötilaa säätämällä IQcook-liesitaso optimoi myös energiankulutuksen ja mahdollistaa jopa 40 % energiansäästön!

IQ sensors -anturit on asennettu jokaiseen keittotason keittoalueeseen, minkä ansiosta ainutlaatuista IQcook-toimintoa voidaan käyttää jopa kaikilla neljällä keittoalueella samanaikaisesti! Jos asetat vahingossa väärän kannen keittoastian päälle kypsennyksen aikana, IQ sensor -teknologia havaitsee virheen, ilmoittaa siitä äänimerkillä, ja jatkaa kypsennystä ilman keskeytystä.

Patentoitu SmartSense -turvatoiminto estää ruokaa kiehumasta yli tai palamasta pohjaan: se kytkee keittotason automaattisesti pois päältä nesteen haihtuessa keittoastiasta.

Huippuluokan IQcook-induktioliesitasoa voidaan käyttää myös perinteisellä tavalla, kuten mitä tahansa modernia induktioliesitasoa.

www.gorenje.fi

• Gastronomia