Beigen sävyjä on paljon, ja ne luovat tilaan rauhaa ja harmoniaa.

Tiedote -

Gustavsberg esittelee uuden värivalikoimansa yhteistyössä Daniel Heckscherin kanssa

Daniel Heckscher oli aikaisemmin värikkyydestään tunnetun Note Design Studion osakkaana, mutta toimii nykyisin freelance-sisustusarkkitehtina. Gustavsberg käyttää hänen asiantuntemustaan tämän vuoden kalustevärien esittelyssä tuodakseen kaikille kylpyhuoneen rakentajille uudenlaista inspiraatiota.

Tila, jossa elämästä voi nauttia

Danielille kylpyhuone on tila, jossa elämästä nautitaan: ”En tiedä, miten muut toimivat, mutta itse otan mielelläni lasillisen viiniä kylpyhuoneessa. Siksi ympäristön pitää olla erityisen kutsuva.”

Gustavsbergin valikoiman värit – valkoinen, harmaa, musta, vihreä, persikka ja uutena beige – on valittu tarkasti, jotta ne tuntuvat oikeilta pitkään ja yhdistyvät mainiosti toisiinsa. Danielilla on jokaisesta väristä oma inspiroiva mielipiteensä:

Vuoden uutuus, beige, sopii kaikkeen:

”Kun ympäröi itsensä beigellä, on kuin istuutuisi hiekkadyynille nougatjäätelön kanssa ja vain nauttisi”, Daniel toteaa.

Hän kuvailee Gustavsbergin uusinta väriä ”todella lumoavaksi” ja kertoo konkreettisesti, miksi kannattaa valita beige värimaailma: Se tarjoaa pehmeän ja tasapainoisen tunnelman. Lisäksi lähes kaikki muut värit täydentävät hienosti beigeä.

Danielin suosikki: Persikka

Persikka on Gustavsbergin subjektiivisin väri. Se toimii upeana katseenvangitsijana kylpyhuoneessa ja henkii persoonallisuutta ja lämpöä kutsuen erityisen inspiroivaan värimaailmaan:

”Vaaleanpunainen tarjoaa monipuolisesti sävyjä kellansävyisen vaaleanpunaisen kypsyessä hitaasti aprikoosin väriin, kirkkaan pinkkiin ja aina viininpunaiseen, syyslehtiin ja ruskeanpunaiseen terrakottaan asti.” Danielin vinkki: Yhdistä vaaleanpunaiseen kauniita terrakotan värisiä esineitä.

Vihreä on rauhan väri

Vihreä väri tuo sekä rauhaa että energiaa. Sävyjen vaihtelu on kuitenkin tärkeää, aivan kuin metsässä, jossa näet sävyjä ruohon- ja sammalenvihreästä aina ylhäällä puiden latvoissa kasvavien lehtien sävyyn saakka. ”Vihreällä sisustukseen saa paljon väriä”, Daniel vinkkaa.

Musta, valkoinen ja harmaa

Musta on dramaattinen, valkoinen ei petä koskaan, ja harmaa henkii ajatonta tyylikkyyttä. Danielin mukaan kylpyhuoneen tulee olla esteettisesti kestävä, ja siksi harmaa on hyvä valinta: ”Tiedämme, että harmaa kestää aikaa.”

Anna Danielin inspiroida sinua

Tutustu Gustavsbergin kylpyhuonekaluste- ja värivalikoimaan, ja löydä lisää Danielin inspiroimaa sisältöä Gustavsbergin kotisivulta sekä Gustavsbergin kaluste-esitteestä. Voit ladata esitteen itsellesi tästä.

Kategoriat

Gustavsberg on ollut mukana rakentamassa yhteiskuntaa ja vaikuttanut merkittävästi ihmisten hyvinvointiin ja elämänlaatuun jo vuodesta 1825. Olemme tällä hetkellä yksi Skandinavian johtavista kylpyhuonetuotteiden toimittajista.

Gustavsbergin kylpyhuone kestää sukupolvelta toiselle. Korkea skandinaavinen laatu, ajaton muotoilu ja innovatiiviset vettä, energiaa ja kustannuksia säästävät ratkaisut tekevät kylpyhuoneesta nauttimisen helpoksi.

Villeroy & Boch Gustavsbergin omistaa Villeroy & Boch Group, jolla on toimipaikka Saksassa. Konserni on yksi Euroopan suurimmista kylpyhuonesisustuksen ja posliiniastioiden valmistajista. Villeroy & Boch Gustavsberg toimii aktiivisesti Pohjois-Euroopassa ja omistaa muun muassa Vatette-tuotemerkin, joka on johtava vesijohtojärjestelmien asennustuotteiden valmistaja. Yrityksellä on noin 400 työntekijää ja sen liikevaihto on yli 1,1 miljardia Ruotsin kruunua.

Lehdistön yhteyshenkilö Marketing Communications Manager Northern Europe Bath & Wellness

Villeroy & Boch Gustavsberg Oy

Villeroy & Boch Gustavsberg AB kuuluu Pohjoismaiden johtaviin kylpyhuonetuotteiden valmistajiin. Konsernin kaksi tuotemerkkiä Gustavsberg ja Villeroy & Boch kattavat kaikki kylpyhuonetuotteet, kuten WC-istuimet, pesualtaat, hanat, kalusteet, kylpyammeet ja Wellness-ammeet. Gustavsberg-konsernin omistaa saksalainen Villeroy & Boch AG, joka on eräs Euroopan suurimmista kylpyhuonekalusteiden valmistajista. Lisätietoja on saatavana osoitteesta www.gustavsberg.com/fi/