Seinä-wc Nautic All-in-One – yhdessä paketissa kaikki mitä tarvitset

Tiedote -

Gustavsberg lanseeraa seinä-wc:n Nautic All-in-One – yhdessä paketissa kaikki mitä tarvitset

Gustavsbergin uusi pakettiratkaisu tekee seinä-WC:n asentamisesta todella helppoa. Pakkaus sisältää asennustelineen, Nautic WC-istuimen istuinkannella ja huuhtelupainikkeen – sekä kaiken tarvittavan itse asennukseen. Seinään asennettava Nautic All-in-One on turvallinen valinta, sillä kaikki pakettiin kuuluvat tuotteet ovat varmuudella yhteensopivia.

-Nautic All-in-One seinä-wc paketti kehitettiin koska haluamme tarjota asiakkaillemme täydellisen ja helpon ratkaisun kylpyhuoneeseensa, kertoo David Asmundsson tuotepäällikkö Gustavsbergiltä. Kun kaikki tarvitsemasi on samassa laatikossa, se tarjoaa yksinkertaisuutta ja turvallisuutta.

Tuotteen erityspiirteet:

• Kaikki tarvittava yhdessä pakkauksessa
  • Varmuudella yhteensopivat tuotteet ja osat
  • Nautic-WC-istuin piiloasennuksella elegantti ja minimalistinen ilme säästäen samalla arvokasta lattiatilaa
  • Slim Seat -istuinkansi, jossa puhtaanapitoa helpottava Quick Release -toiminto ja pehmeän sulkemisen takaava Soft Close -tekniikka
  • Koko altaan huuhteleva Hygienic Flush -toiminto helpottaa altaan puhtaanapitoa ja optimoi hygieenisuuden
  • 4,5 ja 3 litran huuhtelut esiasennettuna vähentävät vedenkulutusta
  • Säiliön päälle asennettava huuhtelupainike

Valikoimissamme on jo ennestään saatavana pakettiratkaisut WC-istuinmalleista Gustavsbergin Estetic ja Nordic3.

Kategoriat

Villeroy & Boch Gustavsberg AB kuuluu Pohjoismaiden johtaviin kylpyhuonetuotteiden valmistajiin. Konsernin kaksi tuotemerkkiä Gustavsberg ja Villeroy & Boch kattavat kaikki kylpyhuonetuotteet, kuten WC-istuimet, pesualtaat, hanat, kalusteet, kylpyammeet ja Wellness-ammeet. Gustavsberg-konsernin omistaa saksalainen Villeroy & Boch AG, joka on eräs Euroopan suurimmista kylpyhuonekalusteiden valmistajista. Lisätietoja on saatavana osoitteesta www.gustavsberg.com/fi/

Lehdistön yhteyshenkilö Marketing Communications Manager Northern Europe Bath & Wellness

Villeroy & Boch Gustavsberg Oy