Ohita
Tilaa säästävää muotoilua ja käytännöllisiä säilytysratkaisuja pieneen vieraskylpyhuoneeseen uudella Gustavsberg Atric Small sarjalla.

Gustavsbergin lanseeraus Artic Small: Tee pienestä kylpyhuoneesta kauniimpi

-Artic Small -kalustesarjan virtaviivainen muotoilu on suunniteltu todella pieniin kylpyhuoneisiin. Sarjan kalusteet voivat olla pieniä, mutta ne ovat todella käytännöllisiä ja suunniteltu vaativaankin makuun. Artic Small -sarja sisältää kaiken tarvittavan pieneen mutta sitäkin toimivampaan kylpyhuoneeseen tai WC-tilaan, kertooo tuotepäällikkö Fredrik Leander Gustavsbergiltä.

Pieni kaluste, korkea laatu

Myös pienet kylpyhuoneet kaipaavat kauniita, käytännöllisiä ja laadukkaita tuotteita. Virtaviivaiset Artic Small -kalusteet on suunniteltu pieniin ja ahtaisiin kylpyhuoneisiin, mutta ne täyttävät samat korkeat vaatimukset laadun, muotoilun ja toiminnallisuuden osalta kuin tavallisen Artic-sarjamme tuotteet.

Salaisuus piilee yksityiskohdissa

Articin ajaton muotoilu tekee jokaisesta kylpyhuoneesta kauniimman – niin myös Artic Small. Alakaapin runko ja ovet ovat samaa väriä. Korkean kaapin peiliovi tuo pieneen kylpyhuoneeseen tilan tuntua. Kalusteet on valmistettu kosteisiin tiloihin sopivista materiaaleista. Ovissa on sulkemista vaimentava soft close -toiminto, joka tuo ylellistä tunnelmaa. Alakaapissa on kiinteä hyllytaso ja kaapin ovi voidaan asentaa avautumaan oikealle tai vasemmalle puolelle. Korkeakaapin syvyys on vain 20 cm, mutta siitä huolimatta se tarjoaa tarvittavaa säilytystilaa. Kaapissa on yksi kiinteä hyllytaso ja kaksi siirrettävää hyllyä. Peiliovi tuo pieneen kylpyhuoneeseen tilan tuntua, ja kaapin ovi voidaan asentaa avautumaan oikealle tai vasemmalle puolelle. Kaapit kiinnitetään seinään, joten lattiatila jää vapaaksi – tämä helpottaa siivoamista erityisesti pienessä kylpyhuoneessa.

Samat värivaihtoehdot kuin Articissa

Kalusteet ovat saatavana neljässä eri värissä – värivalikoima on sama kuin tavallisessa, tilavampaan kylpyhuoneeseen suunnitellussa Artic-kalustesarjassa: valkoinen, musta saarni,tuhkan harmaa ja peach. Kaikki Gustavsbergin nupit ja vetimet sopivat myös Artic Small -kalusteisiin. Uusi Artic Small -pesuallas on saatavana mattamustana tai kiiltävän valkoisena posliinina.

Kategoriat

Villeroy & Boch Gustavsberg AB kuuluu Pohjoismaiden johtaviin kylpyhuonetuotteiden valmistajiin. Konsernin kaksi tuotemerkkiä Gustavsberg ja Villeroy & Boch kattavat kaikki kylpyhuonetuotteet, kuten WC-istuimet, pesualtaat, hanat, kalusteet, kylpyammeet ja Wellness-ammeet. Gustavsberg-konsernin omistaa saksalainen Villeroy & Boch AG, joka on eräs Euroopan suurimmista kylpyhuonekalusteiden valmistajista. Lisätietoja on saatavana osoitteesta www.gustavsberg.com/fi/

Lehdistön yhteyshenkilö Marketing Communications Manager Northern Europe Bath & Wellness

Villeroy & Boch Gustavsberg Oy