Ohita
New Nautic -pesuallas- ja -keittiöhanojen 12 uutta mallia, jotka täyttävät BREEAM- ja LEED-ympäristösertifiointijärjestelmien vaatimukset.

Gustavsbergin Nautic-hanat sertifioituihin rakennusprojekteihin

Gustavsberg jatkokehittää tuotteita, jotka tukevat kiinteistöjen ympäristösertifiointia. Nyt Gustavsberg on tuonut markkinoille New Nautic -pesuallas- ja -keittiöhanoista 12 uutta mallia, jotka täyttävät BREEAM- ja LEED-ympäristösertifiointijärjestelmien vaatimukset.

Uudet hanat osoittavat, että Gustavsberg jatkaa työtään kohti vastuullisempaa tulevaisuutta ja tukee vastuullista rakentamista. BREEAM ja LEED ovat arvostettuja kansainvälisiä ympäristösertifiointijärjestelmiä, joissa keskitytään luonnonvarojen säästämiseen, energiatehokkuuden edistämiseen ja kielteisten ympäristövaikutusten pienentämiseen.

– On ilo voida tarjota päivitettyjä New Nautic -hanoja ympäristösertifioituihin rakennusprojekteihin. Tekemämme parannukset sekä jatkuva keskittyminen vastuullisuuteen ja vastuulliseen rakentamiseen osoittavat, että olemme sitoutuneet täyttämään tiukimmat kansainväliset standardit, toteaa Gustavsbergin tuotepäällikkö Anna Marciniak.

Kattavasti tuotteita sertifioitujen rakennusprojektien kylpyhuoneisiin

Päivitetyt New Nautic -pesuallas- ja -keittiöhanat täydentävät Gustavsbergin markkinoilla olevaa tuotevalikoimaa, joka täyttää jo nyt ympäristösertifiointijärjestelmien tiukat vaatimukset. Aiemmin valikoimassa ovat olleet WC-istuimet, suihkuhanat, suihkusetit, yläsuihkut ja esihuuhtelusuihkut. Gustavsberg tarjoaa rakennuttajille mahdollisuuden integroida vastuullisia ratkaisuja suureen osaan kiinteistöä.

– Tavoitteenamme on, että asiakkaat pystyvät täyttämään erilaisten arviointi- ja sertifiointijärjestelmien jatkuvasti tiukkenevat vaatimukset. Tuotevalikoimamme kattaa koko kylpyhuoneen ja keittiöhanat, jotka täyttävät EU:n taksonomian, Miljöbyggnadin, Svanen Fastighetin sekä LEED- ja BREEAM-sertifiointien vaatimukset. Tavoitteenamme on olla fiksu kumppani asiakkaille, jotka suunnittelevat, rakentavat ja hallinnoivat vastuullisia kiinteistöjä, kertoo Gustavsbergin vastuullisuustoiminnan ja ratkaisujen kehittämisestä vastaava Mattias Virsgård.

Päivitetyt New Nautic -hanat valmistetaan Ruotsin Vårgårdassa. Gustavsberg on jo pitkään sitoutunut laatuun ja vastuullisuuteen, joten rakennuttajat voivat luottaa siihen, että nämä hanat täyttävät tarpeet ja ylittävät odotukset.

Kategoriat

Villeroy & Boch Gustavsberg AB kuuluu Pohjoismaiden johtaviin kylpyhuonetuotteiden valmistajiin. Konsernin kaksi tuotemerkkiä Gustavsberg ja Villeroy & Boch kattavat kaikki kylpyhuonetuotteet, kuten WC-istuimet, pesualtaat, hanat, kalusteet, kylpyammeet ja Wellness-ammeet. Gustavsberg-konsernin omistaa saksalainen Villeroy & Boch AG, joka on eräs Euroopan suurimmista kylpyhuonekalusteiden valmistajista. Lisätietoja on saatavana osoitteesta www.gustavsberg.com/fi/

Lehdistön yhteyshenkilö Marketing Communications Manager Northern Europe Bath & Wellness

Villeroy & Boch Gustavsberg Oy