Gustavsbergin uudet suihku- ja kylpyammehanat

Tiedote -

Gustavsbergin uudet suihku- ja kylpyammehanat: Ajatonta muotoilua kestävyys keskiössä

Olemme iloisia voidessamme tarjota asiakkaillemme kauniita tuotteita, joilla on energiatehokkaita ja vettä säästäviä ominaisuuksia ja joiden CO2-jalanjälkeä on pienennetty, Gustavsbergin hanojen tuotepäällikkö Anna Marciniak sanoo.

Tärkeimmät tuoteominaisuudet:
  • Kaikissa uusissa termostaattihanoissa on orgaaninen ja ajaton muotoilu, eikä kauneus jää vain pintaan.
  • Kaikki hanat valmistetaan Ruotsin Vårgårdassa .
  • Hanat ovat 20 % kevyempiä kuin vanhemmat mallit, koska messinkiä käytetään vähemmän, jolloin myös hiilidioksidipäästöt vähenevät jo valmistusvaiheessa. Pienempi paino vähentää päästöjä myös kuljetuksen aikana.
  • Termostaattihanat on varustettu Smart Inside -teknologialla, jossa vaihdettavia toimintoja voidaan päivittää tulevien ympäristövaatimusten mukaisiksi. Näin hanojen käyttöikä pitenee ja kestävyys paranee.
  • Tuotteilla on tyyppihyväksyntä, ne ovat energialuokiteltuja ja noudattavat EPD-ympäristöselosteen (Environmental Product Declarations) mukaisia vaatimuksia.
  • Valikoima myydään kokonaisina suihkuratkaisuina, eli suihkusarjoina tai kattosuihkusarjoina, jotka täyttävät SS-820001-energialuokan A ja EU-taksonomian (7.1–7.2) vaatimukset ja sopivat markkinoiden rakennusten sertifiointijärjestelmiin. (esim. Miljöbyggnad, Svanen ja BREEAM).

Keskittymällä innovaatioihin ja kestävään kehitykseen Gustavsberg jatkaa erottumistaan kilpailijoista ja strategiansa toteuttamista. Uudet termostaattihanat osoittavat, että Gustavsberg sitoutuu pienentämään hiilijalanjälkeään ja tarjoaa asiakkailleen korkealaatuisia ja hyvin suunniteltuja tuotteita.

Kategoriat

Villeroy & Boch Gustavsberg AB kuuluu Pohjoismaiden johtaviin kylpyhuonetuotteiden valmistajiin. Konsernin kaksi tuotemerkkiä Gustavsberg ja Villeroy & Boch kattavat kaikki kylpyhuonetuotteet, kuten WC-istuimet, pesualtaat, hanat, kalusteet, kylpyammeet ja Wellness-ammeet. Gustavsberg-konsernin omistaa saksalainen Villeroy & Boch AG, joka on eräs Euroopan suurimmista kylpyhuonekalusteiden valmistajista. Lisätietoja on saatavana osoitteesta www.gustavsberg.com/fi/

Lehdistön yhteyshenkilö Marketing Communications Manager Northern Europe Bath & Wellness

Villeroy & Boch Gustavsberg Oy