Kaipaako kylpyhuoneesi uudistamista?

Kaipaako kylpyhuoneesi uudistamista?

Värit White Wood ja Black Matt Lacquers ovat saatavana Villeroy & Bochin kylpyhuonekalustesarjoissa Subway 2.0, Venticello ja Legato.

Subway 2.0

Subway 2.0 -sarjan kylpyhuonekalusteet täydentävät erinomaisesti WC-istuimia ja pesualtaita. Allaskaappeja on saatavana pyöreinä ja kulmikkaina useissa eri väreissä. Kaikki Villeroy & Bochin suositun kylpyhuonekalustesarjan kalusteet ovat muotoilultaan ja käytännöllisyydeltään erittäin laadukkaita. Erinomaisesti suunnitellut sisätilat tarjoavat runsaasti säilytystilaa kylpyhuonetarvikkeille.

Venticello

Kylpyhuonekalusteiden kevyt ulkomuoto muodostuu linjakkuudesta ja ohuista reunoista, ja huolellisesti suunniteltu käytännöllisyys varmistaa kalusteiden käyttövarmuuden. Sen lisäksi, että Venticello-sarjan tuotteet heijastavat viimeisimpiä kylpyhuonetrendejä, niiden avulla voidaan myös korostaa asukkaiden yksilöllisiä muotoilua koskevia toiveita. Lisäksi sarjan kalusteita on saatavana useita kokoja ja värejä. Venticello-allaskaappia on saatavana kaksi korkeutta, 42 cm ja 59 cm, ja laatikoita kaappiin on valittavana yksi tai kaksi kokoonpanoilla 1/3 ja 2/3.

Legato

Selkeälinjainen ja ajattoman moderni Legato on kokonainen kylpyhuonekalustesarja, jonka tuotteiden yhdenmukainen hienostuneisuus sopii vaativaan sisustusmakuun. Linjakkaat WC-istuimet ja pesualtaat täydentävät kalustesarjan ilmeikästä muotoilua. Erityisesti pesuallas näyttää kuin leijuvan ja pimeällä tätä vaikutelmaa voidaan korostaa lisävarusteena saatavalla LED-valaistuksella.

Kategoriat

Lehdistön yhteyshenkilö Marketing Communications Manager Northern Europe Bath & Wellness

Villeroy & Boch Gustavsberg Oy

Villeroy & Boch Gustavsberg AB kuuluu Pohjoismaiden johtaviin kylpyhuonetuotteiden valmistajiin. Konsernin kaksi tuotemerkkiä Gustavsberg ja Villeroy & Boch kattavat kaikki kylpyhuonetuotteet, kuten WC-istuimet, pesualtaat, hanat, kalusteet, kylpyammeet ja Wellness-ammeet. Gustavsberg-konsernin omistaa saksalainen Villeroy & Boch AG, joka on eräs Euroopan suurimmista kylpyhuonekalusteiden valmistajista. Lisätietoja on saatavana osoitteesta www.gustavsberg.com/fi/