Villeroy & Bochin Subway 3.0

Kestävää, kaunista ja älykästä – Subway 3.0: Kylpyhuone elämää varten

Kylpyhuone on aamun ensimmäinen ja illan viimeinen pysähdyspaikka. Se on paikka aamu- ja iltatoimille, rauhoittumiselle sekä ajalle itsekseen tai perheen kanssa. Lyhyesti sanottuna kylpyhuone on yksi kodin tärkeimmistä tiloista. Tämä näkyy erityisesti Villeroy & Bochin Subway-sarjassa. Uudistettu Subway 3.0 päivittää perhekylpyhuoneen tulevaisuuteen ja esittelee vettä säästävän TwistFlush-WC-istuimen (patentti vireillä) lisäksi erilaisia kestäviä materiaaleja, älykkäitä toimintoja ja ajattoman kaunista muotoilua. Lopputuloksena on kestävä kylpyhuone, joka tuo iloa elämääsi pitkälle tulevaisuuteen.

Pesualtaat vaativaankin makuun

Subway 3.0:n pesualtaat edustavat modernia ja linjakasta suunnittelua. Ohuet reunat ja pieni halkaisija tekevät altaista siroja mutta myös parantavat käyttökokemusta. Syvät altaat ja leveät reunahyllyt tarjoavat käyttömukavuutta, minkä lisäksi kapeat ulkoreunat pehmentävät altaan ulkonäköä. Tuotesarjan tunnistettava piirre on pitkänomainen ylivuotoaukko, joka täydentää altaan tyylikästä muotoilua. Sarja sisältää pesualtaita jokaiseen tarpeeseen, yksinkertaisista pienistä käsienpesualtaista kulmamallisiin altaisiin ja erilevyisiin yksöis- tai kaksoispesualtaisiin.

Tilaa tärkeimmille asioille

Kalusteet luovat kylpyhuoneeseen kodikasta tunnelmaa, tarjoavat käytännöllistä säilytystilaa ja auttavat pitämään tavarat järjestyksessä. Parhaimmillaan kylpyhuonekalusteet näyttävät niin hyviltä, että ne osaltaan tekevät kylpyhuoneesta todellisen hyvän olon tyyssijan. Uusien Subway 3.0 -kylpyhuonekalusteiden sisäänrakennetut etulevyt, ohuet seinämät, avohyllyratkaisut ja kokopitkät vedinprofiilit täyttävät kaikki vaatimukset. Brilliant White, White Matt ja Volcano Black sopivat täydellisesti ajattomaan sisustukseen, kun taas neutraalimmat Taupe ja Cashmere Grey edustavat luonnollisempaa tyyliä. Marine Blue ja Graphite puolestaan tuovat kylpyhuoneeseen trendikästä charmia. Arizona Oak-, Nordic Oak-, Kansas Oak- ja Stone Oak -puusävyt ovat omiaan luomaan kylpyhuoneeseen kodikasta tunnelmaa. Räätälöi kylpyhuoneestasi juuri itsesi näköinen valitsemalla kalusteisiin esimerkiksi alumiiniset tai mustat vetimet. Vetimet ovat yhdistettävissä kalusteisiin väristä ja pinnasta riippumatta, ja ne ovat saatavana yksivärisinä valkoista lukuun ottamatta. Näin voit halutessasi valita maalattuihin kalusteisiin täysin sävy sävyyn sopivat vetimet. Kalustevalikoimaamme kuuluu pesuallaskaappeja, sivukaappeja, korkeakaappeja, avoimia peilihyllyjä ja laatikostoja. Kalusteiden pintaan ei jää sormenjälkiä, joten ne on helppo pitää puhtaana.

Älyvaloja ja uusia peilejä

Pesuallasta täydentää valaistu peili, joka tarjoaa aina oikeanlaista valaistusta vuorokaudenajasta riippumatta – tarvitsitpa sitten käytännöllistä valoa tai tunnelmavalaistusta. Subway 3.0 -valikoimaan kuuluu erikokoisia suorakaiteen muotoisia peilejä sekä kaksi pyöreää peiliä, joihin on saatavana alumiinikehykset joko valkoisina tai mattamustina. Monikäyttöinen, himmennettävä LED-valonauha voidaan joko sytyttää ja sammuttaa kosketusanturin kautta tai liittää kaikkiin tavallisiin älykotijärjestelmiin ZigBee®-setin avulla (myydään erikseen). Pesuallaskaappiin on lisäksi saatavana vetolaatikko- ja pohjavalaistus, ja ZigBee®-ratkaisu voidaan myös jälkiasentaa älykotivalmiuden lisäämiseksi.

Ergonomiset ammeet: Enemmän rauhaa ja rentoutumista

Kokonaisen ihmisiän kestävä kylpyhuone edellyttää parhaita materiaaleja. Subway 3.0:n kylpyammeet on valmistettu korkealaatuisesta Quarylista®, joka sisältää yli 60 prosenttia kvartsia. Tämän ansiosta ammeet ovat naarmuuntumattomia ja värinpitäviä. Kylpyammeen selkänojan 10 mm paksut reunat ja ammeen pitkänomainen ylivuotoaukko edustavat osaltaan malliston tyypillistä muotoilua, minkä ansiosta amme sulautuu upeasti kylpyhuoneen muuhun sisustukseen. Erittäin ergonominen selkänoja takaa mukavan istuma-asennon ja hyvän asennon myös niskalle ja päälle. Ammetta voidaan myös täydentää toisella mukavuustoiminnolla, SilentFlow-täyttöjärjestelmällä. Tällöin vettä ei valuteta ammeeseen, vaan vesi nousee ammeen pohjan tähdenmuotoisesta aukosta – vähemmän roiskeita ja melua, enemmän rentouttavia kylpyhetkiä.

*Nelihenkinen talous, verrattuna tavalliseen kuuden litran huuhteluun. Keskikulutus: 5 x päivässä/henkilö, perustuu Saksan ympäristölaitoksen (Umweltbundesamt Deutschland) tietoihin

Lue lisää: https://ish2021.villeroy-boch....

Ladattavat valokuvat: https://cs.villeroy-boch.com/openshare/0e4c48b1

Alueet