Ohita
Uuden sukupolven kätevä WC-istuin - Hygienic Flush vakiovarusteeksi Gustavsbergin WC-istuimiin

Tiedote -

Gustavsbergin erittäin suosittu Hygienic Flush -huuhtelutekniikka tulee nyt vakiovarusteeksi WC-istuimiin. Mullistava huuhtelutekniikka parantaa kylpyhuoneen hygieniaa ja helpottaa puhtaanapitoa.

- Hygienic Flush -tekniikan kysyntä on kasvanut tasaisesti sen jälkeen, kun tekniikka tuli markkinoille muutama vuosi sitten. Nyt onkin sopiva aika ottaa Hygienic Flush -huuhtelutekniikka vakiovarusteeksi WC-istuimiin, kertoo Rebecca Duvemyr, Villeroy & Boch Gustavsbergin PR- ja viestintäpäällikkö.

Avoimen huuhtelukauluksen ansiosta lika ei pääse kertymään WC-istuimeen, ja kätevä huuhtelu puhdistaa istuimen tehokkaasti aina kapeaan ja helposti puhdistettavaan hygienialistaan saakka. Tekniikka minimoi myös puhdistusaineiden käytön tarpeen ja helpottaa puhtaanapitoa. Näin WC-istuin pysyy puhtaana pidempään.

Laajempi valikoima

Samalla kun Hygienic Flush -huuhtelutekniikasta tulee Gustavsbergin WC-istuinten vakiovaruste, myös sekä seinään että lattiaan asennettavien, tällä tekniikalla varustettujen mallien valikoima laajenee. Gustavsberg on jo aikaisemmin esitellyt Jon Eliasonin suunnitteleman uuden Estetic-sarjan, jonka malleihin Hygienic Flush -tekniikka myös tulee.

- Kun istuinreuna on avoin, WC-istuin on helppo puhdistaa kaikkialta ja huuhtelu ulottuu aivan reunaan asti. Näin WC-istuin pysyy puhtaana pidempään ja puhdistusainetta tarvitaan vähemmän.

Gustavsbergin valikoimassa on jatkossakin myös WC-istuimia, joissa on perinteinen huuhtelukaulus.

Hygienia etusijalla

Monet pitävät WC-istuinta kylpyhuoneen hankalimmin puhdistettavana paikkana, sillä WC-istuimen taustaa on vaikeaa siivota ja istuimessa on paljon kulmia, joihin voi kertyä likaa. WC-istuimet ovat kuitenkin kehittyneet viime vuosina, ja uudet innovaatiot helpottavat myös siivoamista.

- Hygienialle asetetaan yhä suurempia vaatimuksia, mutta samalla halutaan, että siivoaminen sujuu entistä nopeammin. Kun valitaan avoimella huuhtelukauluksella varustettu ja lisäksi seinään asennettava WC-istuin, siivouksesta tulee aikaisempaa helpompaa.

Gustavsbergiltä on saatavana lisävarusteena myös likaa hylkivä Ceramicplus-pintakäsittely tiettyihin malleihin. Likaa hylkivä pinnoite vähentää lian tarttumista WC-istuimen pintaan, kun vesi pisaroituu istuimen pinnalle ja poistaa pois valuessaan lian ja kalkin. Jäljelle jäävä lika ei pääse pinttymään WC-istuimeen, vaan on helppo pyyhkiä pois.

Kategoriat

Lehdistön yhteyshenkilö Marketing Communications Manager Northern Europe Bath & Wellness

Villeroy & Boch Gustavsberg Oy

Villeroy & Boch Gustavsberg AB kuuluu Pohjoismaiden johtaviin kylpyhuonetuotteiden valmistajiin. Konsernin kaksi tuotemerkkiä Gustavsberg ja Villeroy & Boch kattavat kaikki kylpyhuonetuotteet, kuten WC-istuimet, pesualtaat, hanat, kalusteet, kylpyammeet ja Wellness-ammeet. Gustavsberg-konsernin omistaa saksalainen Villeroy & Boch AG, joka on eräs Euroopan suurimmista kylpyhuonekalusteiden valmistajista. Lisätietoja on saatavana osoitteesta www.gustavsberg.com/fi/