Ohita
Vuoden 2018 kylpyhuonetrendit – skandinaavisesta urbaanin tyylikkääseen ja vintageen

Tiedote -

Uusi vuosi, uudet trendit. Asumisen ja muotoilun uusimmat kansainväliset trendit näkyvät myös kylpyhuoneissa. Vuoden 2017 tapaan materiaaleja ja värejä käytetään edelleen tunnelman luomiseen kodin tiloissa ja kylpyhuoneissa.

Urbaania tyylikkyyttä

Perusmateriaalien, kuten metallin ja sementin yhdistäminen rakennusteollisuudesta peräisin oleviin tummiin väreihin on yhä suositumpaa yksityisasunnoissa. Materiaaleille ovat tyypillisiä selkeät ja vahvat linjat, terävät reunat ja täydellinen yksinkertaisuus. Urbaani ja teollinen, hieman viileä sisustustyyli edustaa puhdasta minimalismia, josta on karsittu kaikki turha. Siinä missä aikaisemmin suosittiin mustaa ja valkoista muiden värien sijaan, värien käyttö on nyt kasvussa, myös kylpyhuoneiden sisustuksessa – edelleen skandinaavisen selkeälinjaiseen tyyliin.

Vahvojen värien käyttö, niin korkeakiiltoisissa kuin himmeissä pinnoissa, on myös inspiroinut suunnittelijoita kehittämään pesualtaisiin ja kylpyammeisiin uusia hienostuneita detaljeja. Artis-pesualtaaseen ja vapaasti seisoviin Villeroy & Bochin kylpyammeisiin on saatavana erittäin tyylikäs väri Coal Black. Musta, himmeä pinta tekee kylpyhuonekalusteista trendikkäitä ja minimalistisia, kun taas metallidetaljit, kuten kulta ja messinki, tuovat niihin särmää. Uudessa Memento 2.0 -pesualtaassa on viimeisimpiin trendeihin kuuluva betonipinta, joka tuo tyylikkäästi ja helposti suurkaupungin tunnelmaa kylpyhuoneeseen.

Moderni vintagetyyli

Retro ja vintage ovat ehdottomia avaintrendejä vuonna 2018, ja niitä voidaan korostaa moderneilla vivahteilla. Tunnettuja tuotteita päivitetään ja niihin lisätään uusia tulkintoja, joihin haetaan uutta inspiraatiota useista tyylisuunnista kopioimatta niitä suoraan. Kuluttajat eivät enää halua tehdä kompromisseja modernien ja käyttömukavuutta lisäävien ratkaisujen suhteen, erityisesti kylpyhuoneessa. Kehitys kulkee vastakkaiseen suuntaan niin, että käytännöllisyys on itsestäänselvyys, ja monet kaipaavat tuotteilta yksilöllisyyttä ja ylellisyyttä.Suosimme sisustusta ja sisustusdetaljeja, joissa on käsintehtyjä tuotteita ja kestävää laatua.

Vapaasti seisovan Villeroy & Bochin Squaro Prestige Quaryl® -kylpyammeen tyylikäs itsevarmuus vastaa molempiin haasteisiin. Kylpyammeessa on aito käsintehty puupinta, joten jokainen kylpyamme on yksilöllinen. Hommage-sarjaan on haettu inspiraatiota menneestä ajasta, ja sen painopisteenä ovat laatu ja huolella valitut materiaalit, kuten aito puu ja marmori. Villeroy & Boch toteuttaa laadukasta käsityöperinnettä myös uusimmassa Antheus-mallistossaan, jossa erinomaiset materiaalit, tasapainoiset mitat ja geometriset Art Deco -muodot yhdistyvät puhtaan selkeälinjaiseen Bauhaus-suuntauksen muotoiluun erittäin kauniissa kylpyhuonekalustesarjassa.

Skandinaavinen tyyli

Skandinaavinen muotoilu on vuoden 2018 alkaessa yhtä vahvassa asemassa kuin edellisenä vuonna. Suunnittelijat ympäri maailmaa hakevat inspiraatiota pohjoismaisesta elämäntavasta, joka merkitsee monille aitoa ja läheistä yhteyttä luontoon. Luonto on sisustuksessa suuri inspiraation lähde: puu, pelkistetyt muodot, puhtaat linjat ja pehmeät värit heijastavat tyypillistä pohjoismaista elämäntapaa ja hyvinvoinnin tunnetta, joka näkyy myös kylpyhuoneissa.

Käteviä ratkaisuja ja käyttömukavuutta

Rentoudu kylvyssä kuunnellen lempimusiikkiasi samalla, kun älypuhelimesi latautuu hyllyllä. Kylpyhuoneeseen on saatavana useita uusia tuotteita, jotka lisäävät tilojen käyttömukavuutta ja käytännöllisyyttä. Villeroy & Bochin Finion-kylpyhuonekalustesarjassa on keskitytty edistyneeseen tekniikkaan, ja sarja tarjoaa kotiin uusia älykkäitä ratkaisuja, jotka lisäävät kylpyhuoneen käyttömukavuutta ja kätevyyttä. Kalusteissa on kiinteät latausasemat, joten näkyviin jäävät johtosotkut ovat historiaa, eikä sähköiskujen vaaraa ole. Peilien ja kylpyammeiden kiinteät Bluetooth-kaiuttimet luovat rennon ilmapiirin, jota voidaan korostaa valotehosteilla. Kaikissa Finion-kalusteissa on vakiovarusteena säädettävä Emotion-valaistustoiminto, jota voidaan säätää helposti kauko-ohjauksella, esimerkiksi rentouduttaessa lämpimässä kylvyssä rauhallista musiikkia kuunnellen.

Kuvia ladattavaksi: https://cs.villeroy-boch.com/admin/share/692f9f62

Kategoriat

Villeroy & Boch Gustavsberg AB kuuluu Pohjoismaiden johtaviin kylpyhuonetuotteiden valmistajiin. Konsernin kaksi tuotemerkkiä Gustavsberg ja Villeroy & Boch kattavat kaikki kylpyhuonetuotteet, kuten WC-istuimet, pesualtaat, hanat, kalusteet, kylpyammeet ja Wellness-ammeet. Gustavsberg-konsernin omistaa saksalainen Villeroy & Boch AG, joka on eräs Euroopan suurimmista kylpyhuonekalusteiden valmistajista. Lisätietoja on saatavana osoitteesta www.gustavsberg.com/fi/

Lehdistön yhteyshenkilö Marketing Communications Manager Northern Europe Bath & Wellness