Ohita
Habo Gruppen laajentaa kylpyhuoneen yksityiskohtien valikoimaansa ja tuo nyt kylpyhuonemarkkinoille runsaat 200 uutta tuotetta. Uusia tuotekategorioita on neljä: suihkut, suihkukorit, WC-istuimet ja pyyhekuivaimet.

Habo Gruppen tuo yksityiskohdat jokaiseen kylpyhuoneeseen

Kylpyhuoneen remontointi voi tuntua vaikealta tai ylivoimaiselta: Monissa työvaiheissa vaaditaan ammattilaista ja päätökset on harkittava huolellisesti. Kiinnostus kylpyhuoneen sisustukseen on lisääntynyt viime vuosina, ja myös kylpyhuoneen arvostus on kasvanut. Habo tarjoaa helposti asennettavan valikoiman, jonka avulla kylpyhuoneen ilme on helppo uudistaa ilman ammattilaisten apua.

"Sisustustuotteillamme luot viimeistellyn ilmeen vastaremontoituun kylpyhuoneeseen tai annat uutta energiaa nykyiseen kylpyhuoneesi upeilla yksityiskohdilla. Näyttävät yksityiskohdat saavat kylpyhuoneesi tuntumaan uudenraikkaalta. "Haluamme luoda käytännöllisen ja mukavan kylpyhuoneen tuotteilla, jotka luovat tilaan yhtenäisen ilmeen ja viimeistelevät kokonaisuuden" sanoo Habo Gruppenin tuotepäällikkö Marie Jonsson.

Habo on ollut jo vuosien ajan iso toimija kylpyhuoneheloissa ja sen tarjoaa laajassa valikoimassaan designia ja laatua. Kylpyhuoneiden tuotevalikoimaa on nyt kehitetty ja laajennettu neljällä uudella tuotekategorialla, minkä ansiosta valikoima on entistä laajempi ja yhtenäisempi.

Aiempaan tapaan se koostuu tuotteista, jotka pienellä panostuksella voivat päivittää nykyisen kylpyhuoneen tai antaa viimeisen silauksen uudelle. Uusia tuoteluokkia ovat suihkut, suihkukorit, WC-istuimet ja pyyhekuivaimet. Myös nykyinen suihkuverhotankojen ja kylpyhuonetuotteiden valikoima laajenee.

Kategoriat

Habo Gruppen AB aloitti liiketoimintansa vuonna 1921, ja on tänään helojen ja sisustustuotteiden markkinajohtaja Pohjoismaissa. Habo Gruppen AB:n liikevaihto on noin 55 miljoonaa euroa ja työntekijöitä on noin 70 henkilöä. Pääkonttori sijaitsee Habo-nimisellä paikkakunnalla, Ruotsissa. Omien tytäryhtiöidensä kautta yritys on hyvin edustettuna Pohjoismaissa. Habo-tuotemerkillä yritys on kehittänyt heloja ja sisustustuotteita pohjoismaisille markkinoille. Valikoimassamme on yli 5.000 tuotetta, joita myydään niin rautakauppojen kuin sisustustuotteita myyvien myymälöiden kautta. Habo Gruppen AB:n omistaa pörssinoteerattu Volati AB, jonka liikevaihto on noin 800 miljoonaa euroa ja työntekijöitä on noin 1.900 henkilöä. Volati on jaettu kolmeen liiketoiminta-alueeseen, ja Habo Gruppen AB kuuluu Salix Hem och Beslagiin. Lisää tietoa on habo.com.

Henrik Lindroth

Lehdistön yhteyshenkilö Country Manager Finland +358405618068

Arjen yksityiskohdat

Habo on lähtöisin samannimiseltä paikkakunnalta Ruotsista. Vanhasta takomosta on kehittynyt Pohjoismaiden johtava käytännöllisten helojen valmistaja.
Päävalikoimastamme löytyy lähes 5 000 kodin viihtyisyyttä ja käytännöllisyyttä lisäävää tuotetta. Pääosan muodostavat Habo-tuotemerkillä valmistetut tarvikkeet. Oma tuotantomme käynnistyi jo vuonna 1921 – tiedämme siis, mistä puhumme. Nykyisin meillä on Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa myyntiyhtiöt, joilla on kunkin markkina-alueen erityistuntemusta. Tarjoamme markkina-alueen paikalliseen värimaailmaan, muotoon, perinteisiin, standardeihin ja mittoihin sopivan valikoiman. Tämän ansiosta Habo Gruppen on johtava helojen toimittaja Pohjoismaissa.

Pidä silmät auki, niin löydät Habon tuotteita rakennustarvikeliikkeistä, rautakaupoista ja hypermarketeista. Jälleenmyyjiä löytyy läheltäsi ja he tuntevat tuotteemme hyvin. Habo Gruppen valmistaa heloja myös teollisuuden ja tukkukaupan tarpeisiin.

Habo
Sinimäentie 10B