Designpalkintoja sataa Hansgrohe Groupille vuonna 2020

Designpalkintoja sataa Hansgrohe Groupille vuonna 2020

Hansgrohe-konserni oli yksi suurimmista onnistujista vuoden 2020 German Design Award -muotoilupalkintojen jaossa. hansgrohe- ja AXOR-tuotemerkeille myönnettiin yhteensä kuusi arvostettua muotoilupalkintoa. Hansgrohen tuoteuutuudet vastaanottivat kaksi designpalkintoa: hansgrohe Talis M54 -hanat selkeästä, minimalistisesta muotoilukielestä kolmella eri pintavärillä ja hansgrohe Rainfinity -suihkumallisto ajattomasta, modernista ja upeasta muotoilusta, joka vakuutti tuomariston sekä muodoilla että toiminnallisuudella.

Designbrändi AXORin tuotteista tunnustuksen saivat uudet AXOR suihkut, jotka vakuuttivat tuomariston korkeatasoisen puristisella ja geometrisella muotoilulla.  Suihkuissa yhdistyvät estetiikka, toimivuus ja suihkumukavuus. Uusi AXOR Edge -hanamallisto huomioitiin myös muotoilupalkinnolla kiehtovan ja huomiotaherättävän epäsymmetrisen muotoilun ansiosta.

Kaksi hansgrohen innovaatiota sai German Design Award Gold 2020 -palkinnon, joka myönnettiin vain 71 tuotteelle, jotka olivat luokkansa parhaita. Gold-palkinnon vastaanottivat hansgrohe Aquno Select M81 -keittiöhana sekä digitaaliset hansgrohe RainTunes -suihkuelämykset, joissa suihkujen voimakkuus ja lämpötila vaihtelevat ja yhdistyvät valaistukseen, taustamusiikkiin ja tuoksuihin. Nämä uutuudet lanseerataan Suomessa myöhemmin.

Hansgrohe Group innovaatioiden kärjessä vuonna 2020

Palkittujen tuotteiden lisäksi Hansgrohe Group nimettiin jo kolmantena vuotena peräkkäin parhaaksi innovaatioyritykseksi TOP 100 -kilpailussa, joka sijoittaa 100 parasta saksalaista pientä ja keskisuurta yritystä paremmuusjärjestykseen innovaatiivisuuden perusteella. Hansgrohe vakuutti erityisesti kategorioissa "Innovatiiviset prosessit ja organisaatio" ja "Innovaatioita edistävä ylin johto".

Innovaatiot ovat olleet Hansgrohen toiminnan keskipisteessä jo perustamisvuodesta 1901, ja yritys on keksinyt monia arkea helpottavia tuotteita kuten seinälle kiinnitettävä suihkutanko ja keittiöhana, jossa on pesin erilaisilla virtausmuodoilla. Uusin innovaatio on hansgrohe RainTunes -suihkujärjestelmä, joka yhdistää digitalisoinnin ihmisille todellista lisäarvoa tuottavan, kaikkiin aisteihin vaikuttavan ja inspiroivan suihkukokemuksen kanssa. RainTunesille on myönnetty myös German Innovation Award 2020.

Rainfinity-suihkuille ICONIC AWARD Best of the Best 2020

Jo aiemmin tänä vuonna hansgrohe Rainfinity -suihkumallisto vastaanotti ICONIC AWARD Best of the Best 2020 -palkinnon Innovative Interior -kilpailussa. Palkinto myönnetään parhaille sisustusratkaisuille, jotka on viimeistelty pienintä yksityiskohtaa myöten ja jotka luovat korkeatasoisen miljöön.

Rainfinity-suihkujen muotoilu on huomioitu myös iF Gold Award ja Red Dot Best of the Best -muotoilupalkinnoilla.

Hansgrohe Group on saksalainen hana- ja suihkuvalmistaja, joka on vuodesta 1901 valmistanut laadukkaita ja tyylikkäitä tuotteita kylpyhuoneisiin. Yritys on tunnettu ajan saatossa syntyneistä keksinnöistään kuten suihkutanko, ilmalla rikastettu sadesuihku, erilaiset säädettävät suihkumuodot, QuickClean-puhdistustoiminto ja vettä säästävä EcoSmart-teknologia, joilla tuodaan mukavuutta ja helppoutta arkeen.

hansgrohe

on Hansgrohe Groupin kylpyhuone- ja keittiöhanojen sekä suihkujen premiumbrändi. hansgrohe-tuotteet ovat tunnettuja moderneista teknologioista, innovatiivisesta muotoilusta ja erittäin hyvästä toiminnallisesta laadusta ja ne ovat voittaneet lukuisia muotoilupalkintoja ympäri maailman. hansgrohe tekee arjen hetkistä elämyksiä.

AXOR

on saksalaisen hana- ja suihkuvalmistaja Hansgrohe Groupin luksusbrändi. AXOR on jo yli 25 vuoden ajan ollut globaali tiennäyttäjä avantgardististen, huipputeknologialla varustettujen designhanojen ja suihkujen luomisessa. Upeiden mallistojen muotoilu on viimeistelty huippuunsa yhteistyössä kansainvälisesti tunnettujen designereiden kuten Philippe Starckin ja Antonio Citterion kanssa. Vaativille ja estetiikkaa arvostaville asiakkaille, jotka etsivät inspiraatiota kylpyhuoneisiin ja keittiöihin ilman kompromisseja.

Form follows perfection. AXOR.