Uudessa hansgrohe Rebris -hanasarjassa keskitytään erityisesti vettä- ja energiaa säästävään teknologiaan.

Raikas tuulahdus: Hansgrohe Rebris kromattuna tai mattamustana

Joskus jo pienellä teolla saa aikaan ison muutoksen. Tämä pieni muutos parantaa hyvinvointia, koska se vähentää vedenkulutusta mukavuudesta tinkimättä. Rebris uutuushana tekee vaikutuksen hienostuneella tuotesuunnittelullaan, ja vettä- ja energiaa säästävällä suunnittelulla, pesuallashanojen virtaama on vain 4,7 litraa minuutissa 3 baarin paineessa innovatiivisella EcoSmart-teknologialla, ilman, että käyttömukavuus kärsii. Näin hansgrohe Rebris tuo entistäkin enemmän iloa kylpyhuoneeseen ja tukee kestävää elämäntapaa.

Tee vastuullinen teko ja vähennä siitä mikä todella merkitsee.

Hansgrohen Rebris keskittyy muotoilun, tekniikan ja toiminnallisuuden kannalta olennaiseen. Premium-brändin uudessa tuotteessa keskitytään ajattomuuteen, laatuun, resurssien säästämiseen ja älykkäisiin ominaisuuksiin, jotka helpottavat arkea. Rebristä on saatavana kahtena muotoiluvaihtoehtona, Rebris S pehmeillä kaarevilla linjoilla ja Rebris E puhtailla selkeillä linjoilla. Molemmat vaihtoehdot ovat saatavana eri korkeuksina, kromisena tai mattamustana, bidettellä tai ilman. Tyyli mukautuu täysin käyttäjän tarpeeseen ja kylpyhuoneen tunnelmaan. Rebris S ja Rebris E herättävät huomiota erityisesti tyylikkäällä ulkonäöllään ja tyylikkäällä kahvallaan. Rebris S sulautuu harmonisesti erilaisiin kylpyhuoneisiin pehmeän, pyöreän siluetin ansiosta. Rebris E on suoralinjainen ja kulmikas. Se sopii erityisesti moderniin kylpyhuoneeseen, silmiinpistävine linjoineen. Muut hansgrohen nykyiseen valikoimaan kuuluvat tuotteet, kuten AddStoris-tarvikkeet tai Vernis-käsisuihkut, täydentävät hanamallistoa harmonisesti.

Vieläkin (eko)älykkäämpää arjessa

Kaikissa hansgrohe Rebris -pesuallashanoissa on innovatiivinen EcoSmart-teknologia, joka alentaa vedenkulutuksen 4,7 litraan minuutissa kolmen baarin paineella, mutta säilyttää samalla ainutlaatuisen vesielämyksen. Voit säästää suuria määriä vettä joka päivä, kuukausi ja vuosi. Tämä on tervetullut säästö arkeen, kun hinnat ovat yleisesti nousussa. Tee hyvää budjetillesi ja ympäristölle. Hansgrohen vedensäästölaskurin avulla voit laskea nopeasti ja helposti, kuinka paljon voit säästää, kun vaihdat EcoSmart -tekniikalla varustettuun pesuallashanaan. Laske säästösi osoitteessa vedensäästölaskuri.

Rebris pesuallashanoissa on uusi poresuutin: CoinSlot-poresuutin, jonka avulla huolto on erittäin helppoa. Puhdistusta varten poresuutin voidaan irrottaa nopeasti ja helposti kolikolla. hansgrohe Rebrisen avulla kylpyhuoneeseen tulee keveyden ja huolettomuuden tuulahdus.

Kategoriat

Hansgrohe Group on saksalainen hana- ja suihkuvalmistaja, joka on vuodesta 1901 valmistanut laadukkaita ja tyylikkäitä tuotteita kylpyhuoneisiin. Yritys on tunnettu ajan saatossa syntyneistä keksinnöistään kuten suihkutanko, ilmalla rikastettu sadesuihku, erilaiset säädettävät suihkumuodot, QuickClean-puhdistustoiminto ja vettä säästävä EcoSmart-teknologia, joilla tuodaan mukavuutta ja helppoutta arkeen.

hansgrohe

hansgrohe - innovatiivisia ratkaisuja kylpyhuoneeseen ja keittiöön, joissa yhdistyvät älykkäät toiminnot, erinomainen muotoilu ja laatu sekä pitkä käyttöikä. Perinteinen tuotemerkki muokkaa palkituilla tuotteillaan veden käyttöä keittiössä ja kylpyhuoneessa. Yhdessä pitkäaikaisen yhteistyökumppaninsa PHOENIX Designin kanssa se luo myös Smart Living -tuotteita, jotka rikastuttavat ihmisten jokapäiväistä elämää ja lisäävät kodin toimivuutta ja turvallisuutta. Etelä-Saksan Schwarzwaldista kotoisin olevassa kansainvälisessä Hansgrohe Groupissa hansgrohe-tuotemerkki edustaa ensiluokkaisia tuotteita suihkujen, suihkujärjestelmien, design-viemäreiden, kylpyamme- ja keittiökalusteiden sekä keittiön pesualtaiden tuoteryhmissä.

Liittyvä sisältö