Hertz Car Sharing – uusi autonvuokrauspalvelu yrityksille

Hertz Autovuokraamo on avannut uuden Hertz Car Sharing -yhteiskäyttöautopalvelun yrityksille. Automatisoidun kimppa-autokonseptin idea on, että yritys maksaa vuokraa vain siitä ajasta kun auto on käytössä ja niistä kilometreistä, mitä autolla ajetaan. Polttoaine kuuluu hintaan ja minimivuokra-aika on yksi tunti. Yritykselle ei synny ylläpidosta kuluja.

Hertz avaa parhaillaan uusia noutopisteitä lähelle käyttäjiä. Auto varataan verkkoselaimen, tai applikaation avulla. Autoa ei tarvitse noutaa tai palauttaa Hertz -toimipisteeseen, sillä autot on sijoitettu lähelle käyttäjiä.

Auto avataan matkapuhelimella, eikä avaimia tarvitse noutaa erikseen vaan ne ovat valmiina autossa.

Säästöä autokuluihin

Palvelu sopii erityisesti korvaamaan vähäisellä käytöllä olevia yritysautoja, joista syntyy kuluja vaikka niitä ei käytettäisikään optimaalisesti.

Palvelun ansiosta yrityksillä on nyt mahdollisuus jakaa autokulut muiden yritysten kanssa. Tehokkaasti jaettu yhteiskäyttöauto pienentää autojen kokonaisautomäärää ja samalla autoista syntyvää ympäristövaikutusta.

Lisätietoja:

Jaakko Haikonen puh. 020 555 2210

www.hertz.fi/carsharing

• Yritystoimi

• liikematkustus
  • yritykset
  • liikematkailu
  • liiketoiminnan tehostaminen
  • yhteiskäyttöautot
  • autoilun kulujen jakaminen
  • vuokra-auto
  • autonvuokraus
  • hertz

Hertz on maailman johtava autovuokraamo. Suomessa palveluverkostomme kattaa yli 70 toimipistettä valtakunnallisesti. Yli 90 vuoden kokemuksella tarjoamme alan parasta palvelua ja monipuolisen autovalikoiman kaikenlaisiin autonvuokraustarpeisiin.

Suomessa Hertzin toiminnasta vastaa First Rent A Car Finland Oy, joka on Volvo Car Finland Oy Ab:n tytäryhtiö.

Antti Laakso

Lehdistön yhteyshenkilö Myynti- ja markkinointijohtaja +358 40 7463 509