Hitachin Content Platform Anywhere voitti ​​2015 Cloud Computing Storage palkinnon

TMC, maailmanlaajuinen mediayhtiö, on valinnut Hitachin Content Platform Anywhere -tuotteen vuoden 2015 Cloud Computing Storage palkinnon voittajaksi.

Cloud Storage Excellence Award myönnetään yrityksille, jotka ovat vuoden aikana julkaisseet tai merkittävästi parantaneet pilvitallennusratkaisuja.

"Onnittelut Hitachi Data Systemsille kypsyydestä ja innovatiivisuudesta pilvimarkkinoilla sekä tuotteiden laadusta", sanoo Rich Tehrani, TMC:n toimitusjohtaja. "Meillä on ilo palkita Hitachin HCP Anywhere Cloud -tuote Storage Excellence Award palkinnolla erityisesti sen merkityksestä pilvipalvelujen markkinoiden kehittäjänä."

Hitachin Content Platform Anywhere on Enterprise Mobility ratkaisu, joka tallentaa, synkronoi, suojaa sekä jakaa työntekijöiden tietoja, jotta he voivat työskennellä missä tahansa, milloin tahansa, millä laitteella tahansa sekä tehdä yhteistyötä jaetuilla työtiloilla. Yritykset, jotka tarjoavat näitä palveluita omassa IT-ympäristössä takaavat samalla tietojen turvallisen säilytyksen täyden kontrollin ja tietojen vapaan sijoittelun.

HCP Anywhere on osa Hitachi Content Plattform -tuoteperhettä, johon kuuluu arkistokelpoinen objektitallennusalusta, Hitachi Content Platform, etätoimipisteiden varmistusvapaa tiedostopalveluratkaisu, Hitachi Data Ingestor sekä laaja joukko liitäntöjä eri arkisto- ja tiedonhallintaratkaisuille.

"Olemme innoissamme Cloud Computing Storage palkinnosta", sanoo Peter Sjoberg, teknologiajohtaja (CTO), Cloud and Mobility. "Tuomme turvallisen tietojen säilytys- ja jakotavan kaikille, joiden työ vaatii tietojen saatavuutta ajasta ja paikasta riippumatta. Lupaamme pysytellä kehityksen kärjessä tällä kasvavalla pilvipalvelujen alueella.”

Myös Hitachi Content Platform tuoteperheelle myönnettiin TMC 2015 Cloud Computing Excellence Award TMC 2015 Cloud Computing Excellence Award.

• mobility
  • cloud