Florida on askeleen lähempänä – Icelandair avaa lentoreitin Tampa Bayhin

Icelandair aloittaa 6. syyskuuta uuden lentoreitin Reykjavikin kautta Floridan ympärivuotiseen lomakohteeseen, Tampa Bayhin.

Tampa Bayhin tullaan liikennöimään neljästi viikossa: keskiviikkoisin, perjantaisin, lauantaisin ja sunnuntaisin (reittiä ei liikennöidä 11.6.-4.9.2018 välillä) .Lento Reykjavikista Tampa Bayhin kestää alle 8 tuntia.

Floridan aurinkorannikko ei ole Icelandairille uusi valtaus, vaan yhtiö lentää tällä hetkellä lisäksi Orlandoon ympäri vuoden. Tampa Bay on Meksikonlahdella sijaitseva 4,5 miljoonan asukkaan kaupunki. Kohde tunnetaan sen erinomaisista ulkoilumahdollisuuksista. Sijaintinsa ansiosta sää on lähes aina Floridalle tyypillisen upea.

Uusi reitti mahdollistaa Floridaan tutustumisen laajemmin – ajomatka Tampa Bayn ja Orlandon välillä on vain kaksi tuntia. Matkustaja voi tutustua Floridaan laajemmin lentämällä esimerkiksi Helsingistä Tampa Bayhin ja paluumatkalla Orlandosta Helsinkiin.

Icelandair tarjoaa myös Stopover-mahdollisuuden Islannissa. Jokaisella matkalipputyypillä voi pysähtyä Islannissa 1-7 päivään ilman lisäkustannuksia ja saada näin yhdeltä matkalta kaksi unohtumatonta muistoa.

Icelandair lentää 47 kohteeseen, joista 19 on Pohjois-Amerikassa: 14 Yhdysvalloissa Cleveland, Ohion reitin auetessa 2018 ja viisi matkakohdetta Kanadassa. Icelandair tavoittelee 4 miljoonan matkustajan rajaa vuoden 2017 aikana. Helsingistä Icelandair lentää Reykjavikiin päivittäin.

Tutustu Icelandairin kohteisiin ja Stopover-mahdollisuuteen täältä.

• Matkailu

• tampa bay