Icelandair avaa uuden ympärivuotisen Chicago-reitin huomenna 16. maaliskuuta. Reitti lennetään neljästi viikossa.

Yhtiö palaa nyt uudelleen Chicagoon, jonne se lensi 15 vuoden ajan 1973-1988. Icelandair on Pohjois-Amerikan lentojen pioneeri ja yhtiö perustettiin jo 1937. Kohteita Atlantin toisella puolella on 16 kun myös Montreal reitti avataan toukukuussa.

Yhtiö tarjoaa nopeimmat yhden pysähdyksen yhteydet kaikkiin kohteisiin, ja matkustajat voivat halutessaan tehdä nopean koneen-vaihdon tai samalla lentohinnalla 1-7 vuorokauden StopOver pysähdyksen Islannissa.

Chicago O’Hare International on yksi USAn tärkeimmissä ja liikennöidyimmistä lentoasemista ja tarjoaa loistavat yhteydet alueelle ja useita jatkoyhteyksiä.

Icelandair verkostossa on 2016 yhteensä 43 kohdetta, joista 16 Pohjois-Amerikassa. Uutuus Chicago sekä Boston, Washington D.C., New York (JFK ja Newark), Orlando, Minneapolis/St. Paul, Denver, Seattle, Anchorage ja Portland. Kanadassa Toronto, Halifax, Vancouver Edmonton ja Montreal.

• chicago
  • amerika