Kaksikymmentä kohdetta Pohjois-Amerikassa: Icelandair avaa ympärivuotisen reitin Dallasiin

Icelandair laajentaa jälleen Pohjois-Amerikan reittiverkostoaan avaamalla reitin Islannin Keflavikista Dallas Forth Worthiin toukokuun 2018 puolivälissä.

Dallas Forth Worth on lentoyhtiön kahdeskymmenes kohde Pohjois-Amerikassa ja samalla yhtiön ensimmäinen eteläinen kohde Yhdysvalloissa. Icelandair tulee lentämään Dallasiin neljästi viikossa; maanantaisin, keskiviikkoisin, perjantaisin ja sunnuntaisin. Lento lähtee Islannista Keflavikin lentoasemalta klo 17.15 ja saapuu Keflavikiin takaisin aamulla klo 6 sopivasti Euroopan jatkolentoja ajatellen.

Icelandair juhli tänä kesänä 80-vuotis syntympäiväänsä ja edustaa nyt historiansa laajinta reittiverkostoa.

- Uusi reittimme Dallasiin mahdollistaa eurooppalaisille matkustajille paremmat yhteydet Teksasiin ja muihin etelän osavaltioihin samalla kun texasilaisille matkustajille aukeaa paremmat yhteydet 25 Euroopan kohteeseen, kertoo lentoyhtiön toimitusjohtaja Birkir Holm Gudnason.

Dallas Forth Worthin maantieteellinen sijainti, sen koko ja tarjonta avaa uusia yhteyksiä Pohjois-, Keski- ja Etelä-Amerikassa Euroopasta ja Aasiasta saapuville matkustajille.

Icelandair tarjoaa myös Stopover-mahdollisuuden Islannissa. Jokaisella matkalipputyypillä voi pysähtyä Islannissa 1-7 päivään ilman lisäkustannuksia ja saada näin yhdeltä matkalta kaksi unohtumatonta muistoa.

Icelandair lentää 48 kohteeseen, joista 20 on Pohjois-Amerikassa: 15 Yhdysvalloissa Dallas Forth Worth, Texasin ja Cleveland, Ohion reitin auetessa 2018 ja viisi kohdetta Kanadassa. Icelandair tavoittelee 4 miljoonan matkustajan rajaa vuoden 2017 aikana. Helsingistä Icelandair lentää Reykjavikiin päivittäin.

Tutustu kaikkiin Icelandairin kohteisiin ja Stopover-mahdollisuuteen täältä.

• Matkailu