Geberitin ja Sanitecin integraatio etenee myös Suomessa

Helmikuun 3. päivänä 2015 sinetöitiin Sanitec-konsernin osakekannan siirtyminen Geberit-ryhmän omistukseen. Yrityksen pohjoismaisen myyntiorganisaation johtajaksi nimettiin 10. maaliskuuta Lars Risager vastuualueenaan Geberit-, IDO- ja Ifö-tuotemerkit.

Suomessa ensimmäinen askel uuden organisaation rakentamisessa otettiin 15. huhtikuuta, kun yrityksen Suomen maajohtajaksi nimettiin Kim Lövkvist. Lövkvist on aiemmin toiminut Geberitin toimitusjohtajana ja tulee jatkossa vastaamaan myös IDOn Suomen toiminnoista. IDOn maajohtaja Esko Mäntyniemi jatkaa yrityksessä ainakin vuoden ajan tukien integraatioprosessia ja turvaten liiketoiminnan sujuvan jatkuvuuden ja palvelujen toimivuuden.

Geberitin ja IDOn yhdistyvä organisaatio tulee tarjoamaan asiakkailleen ja yhteistyökumppaneilleen uusia mahdollisuuksia pyrkien entistäkin parempaan palveluun ja yhteistyöhön asiakkaidensa ja toimittajiensa kanssa.

Lisätiedot: Kim Lövkvist, puh. +358 50 303 7311