IDO Glow kalustaa kylpyhuoneen lattiasta kattoon

IDO Glow kalustaa kylpyhuoneen lattiasta kattoon

Suunnitteletko kylpyhuoneremonttia? Haluaisitko tyylikkään lopputuloksen, jossa jokainen palanen tukee toinen toistaan ja kokonaisuus on linjakkaan tyylikäs?

IDO Glow on uusi kylpyhuonemallisto, joka kattaa kaikki kylpyhuonetuotteet wc-istuimesta kaapistoihin. Mallisto on suunniteltu vastaamaan kaikenkokoisten kylpyhuoneiden tarpeisiin lattiasta kattoon saakka. Malliston keskiössä on toimivuus, sillä se jos jokin on kylpyhuoneessa oleellista.

Mallisto on suunnittelija Scott Derbyshiren käsialaa. Hän halusi luoda modernin kylpyhuonemalliston, joka yhdistää saumattomasti designin ja toimivuuden. Kaikki IDO Glow -kalusteet on suunniteltu toistensa kanssa yhteensopiviksi niin ulkonäön kuin käytännönkin kannalta.

Kalusteet on tehty kosteutta kestävästä MDF-levystä ja valittavana on lukemattomia värivaihtoehtoja valkoisesta tammeen tai mihin tahansa yli 2000 NCS-väristä. Uutuutena mukana ovat myös IDO Glow -allaskaappipaketit, jotka yhdistävät uudet hanasaarekkeelliset pesualtaat laadukkaisiin kaapistoihin.

IDO Glow -sarjaan kuuluu kalusteiden lisäksi wc-istuimia ja pesualtaita. Uusi IDO Glow Rimfee -wc-istuin on täysin uudenlainen kylpyhuonehygienian mullistava uutuus, kun taas uudenmalliset pesualtaat yllättävät tilavuudellaan. Yhteistä kaikille IDO Glow -saniteettiposliinituotteille on patentoitu, uskomattoman sileä Smart-lasite, joka helpottaa puhtaanapitoa.

IDO Glow -oivalluksia:
Ovien avaussauma ei ole keskellä, joten peilin käyttö ja tavaroiden kurkottelu kaapista on mukavampaa.
- Vakiovarusteena oleva laatikonjakaja auttaa järjestyksen ylläpidossa.
- Pesualtaiden hanasaareke jättää enemmän pesutilaa.
Rahi – täysin uudenlainen, siirreltävä säilytysratkaisu kylpyhuoneeseen.
IDO Glow Rimfree -wc-istuimessa ei ole lainkaan likaa ja bakteereja keräävää huuhtelukaulusta.