Kalusteet eri kokoisiin kylpyhuoneisiin

Kalusteet eri kokoisiin kylpyhuoneisiin

Erilaisia ja kokoisia kylpyhuoneita löytyy lähes yhtä paljon kuin kylpyhuoneiden käyttäjiäkin. Tästä johtuen lvi-asentaja on tyytyväinen, jos hän osaa tarjota kylpyhuonekalusteita ja -altaita kaiken kokoisiin kylpyhuoneisiin. Urakkaa auttaa, mikäli kalusteet ovat tuttuja ja helposti asennettavissa.

IDO Seven D -sarja on suunniteltu jokapäiväiseen käyttöön. Koska kalusteiden syvyys on ainoastaan 400 mm, sopivat altaat ja kalusteet myös kaupunkiasuntojen pienempiin kylpyhuoneisiin. Leveydeltään kalusteita on viittä eri leveyttä: 600 mm, 800 mm, 900 mm, 1000 mm ja 1200 mm.

Lisätilaa saat myös valitsemalla wc-istuimeksi IDO Seven D -sarjaan kuuluvan lyhyemmän mallin. Sen syvyys on litteämmän vesisäiliön ansiosta vain 610 mm, mutta huuhteluvesimäärät ovat samat kuin muissa vastaavissa malleissa. Kyseessä on p-lukollinen yleismalli-wc, jonka viemäröinti onnistuu lattiaan tai seinään.

Tutustu IDO Seven D -tuotteisiin täällä.