Valoa kylpyhuoneeseen

Valoa kylpyhuoneeseen

Huoneen tunnelma syntyy valolla ja hyvässä kylpyhuoneessa onkin kahdenlaista valoa. Perusvalonlähteeksi kannattaa valita kattovalaisin, jonka valo tekee tilasta miellyttävän. Oikeinsijoitetut kohdevalot ovat puolestaan tarpeen esimerkiksi meikkipeilin edessä.

Myös kylpyhuoneen kalusteiden tulee tarjota valolle mahdollisuus, ja IDO Design -sarjan kirkas lasi nostaakin sen ansaitsemalleen jalustalle. Eleettömän tyylikkäistä suihkuovista on karsittu kaikki ylimääräinen, ja kromiset saranat kruunaavat kokonaisuuden. Profiiliton suihkuratkaisu antaa kylpyhuoneelle erittäin keveän ilmeen.

IDO Design -tuotteilla voi räätälöidä unelmien suihkun juuri oman kylpyhuoneen mittojen mukaan. Tyylikkään suihkunurkan tai walk in -suihkukokonaisuuden saa yhdistelemällä ovia ja seiniä oman maun mukaan.

Lue lisää IDO Design tuotteista: