IDO Sense Art -allaskaappipakettiin voi valita sopivat laatikonjakajat, jotka pitävät hygieniatarvikkeet ja kauneudenhoitotuotteet hyvässä järjestyksessä.

Fiksut ja kauniit kylpyhuoneen säilytysideat X 7

Varusta kylpyhuoneesi tyylikkäillä ja tilaa säästävillä säilytysratkaisuilla. Kodikkaat ja käytännölliset kylpyhuonekalusteet auttavat pitämään pesu- ja wc-tilat siististi järjestyksessä. Inspiroidu IDOn seitsemästä säilytysvinkistä, jotka tekevät arjesta kauniimpaa ja sujuvampaa.

1. Avohyllyt käyttöesineille

Avohyllyt ovat erinomaisia säilytyspaikkoja pyyhkeille ja tarvikkeille, joiden halutaan olevan esillä tai joita tarvitaan usein. Avohyllyille voi koota valikoidusti myös tunnelmaa tuovia sisustusesineitä, kuten viherkasveja, kauniita hajuvesipulloja tai pienen valaisimen. Avohyllyt kannattaa sisustaa niin, että siivous sujuu yhä helposti. Ovellisten kaappien ja avohyllyjen yhdistelmät tuovat kylpyhuoneen ilmeeseen tyylikästä rytmiä ja vaihtelua.

IDO Sense Art -sarjan korkean kaapin voi valita yhden oven sijaan myös kahdella ovella ja avohyllyllä. IDO Elegant -sarjan korkeassa kaapissa on peili sekä avohyllyt edessä ja toisella sivulla.

2. Allaskaappi tilavilla laatikoilla

Allaskaapit ovat loistava valinta kylpyhuoneen säilytysratkaisuiksi. Pesualtaan alla kaikki tärkeimmät kauneudenhoito- ja hygieniatarvikkeet ovat ulottuvilla niin, ettei tarvitse poistua altaan ja peilin luota. Laatikostoissa tavarat pysyvät siistinä ja hyvässä järjestyksessä etenkin, jos hyödyntää laatikonjakajia.

IDO Sense Art -allaskaappipaketin laatikostossa on 30 prosenttia enemmän tilaa, koska kaluste on suunniteltu nerokkaasti ilman vesilukon syvennystä. Laatikostoa on saatavilla led-valaistuksella, joka syttyy automaattisesti, kun laatikko avataan. Allaskaappipaketteja on saatavilla useassa eri koossa. Valikoimasta voi suunnitella tyylikkään kokonaisuuden tilan mittoihin sopien.

3. Pidike käsipyyhkeelle

Pienet yksityiskohdat ja oivallukset tekevät arjesta parempaa. Käsipyyhettä ei ole pakko ripustaa koukkuihin seinälle vaan sen voi pitää ilmavasti käden ulottuvilla myös pesualtaan vieressä. IDO-pyyhepidikettä on saatavilla mustana ja valkoisena.

4. Korkeat kaapit ovilla

Korkea seinäkaappi on tehokas tapa lisätä kylpyhuoneen säilytystiloja. Korkeissa kaapeissa voi säilyttää pyyhkeitä, wc-papereita ja pesuaineita, mutta ne ovat mainio ratkaisu myös perheenjäsenten erilaisille säilytystarpeille. Jos seinätilaa on riittävästi, jokaiselle voi jopa pyhittää oman kaapin. Kun pyyhkeet ja tavarat ovat oven takana, yleisilme pysyy siistinä.

IDOn kalustevalikoimassa on runsaasti erilaisia korkeita kaappeja, joista valita sopivan käyttötarpeen ja tyylin mukaan. Esimerkiksi IDO Sense Art -sarjan korkean kaapin ovessa on kokovartalopeili. IDOn kalustesarjoissa on useita eri värivaihtoehtoja ja trendikkäitä puusävyjä. IDO Glow -sarjan kaappeja on saatavilla kaikissa mahdollisissa NCS-väreissä.

5. Seinäkaappi ovihyllyillä

Jos tilaa on niukasti, kannattaa valita kalusteet, joissa säilytystila on maksimoitu mahdollisimman tarkkaan. Yhteenkin seinäkaappiin mahtuu paljon meikkejä ja hygieniatarvikkeita, kun myös ovissa on hyllyt. IDOn kalustevalikoimassa kaappeja ovihyllyillä on IDO Glow ja IDO Elegant -sarjoissa.

6. Pyykkikori korkeaan kaappiin

Sijoittamalla korkeaan kaappiin pyykkikorin saa likaiset vaatteet pois näkyviltä. Koria voi käyttää myös muuhun säilytykseen. Esimerkiksi puhtaat pyyhkeet pysyvät korissa siistinä pinona. IDO Glow -sarjassa pyykkikori on saatavilla lisävarusteena. Pyykkikori on harmaata tekstiiliä, ja kiinnityskoukut sisältyvät toimitukseen.

7. Säilytysrahi

Erilaiset korit ja säilytyslaatikot ovat kauniita ja käytännöllisiä sisustuselementtejä kylpyhuoneessa. Kosteudenkestävä IDO Glow -rahi tarjoaa säilytystilan lisäksi istuimen. Rahia on helppo liikutella alla olevien pyörien ansiosta. Pyörät lukittuvat, kun rahin päälle istuu tai nousee seisomaan. Rahi sisältää pyykkikassin.

IDO on suomalainen kylpyhuonealan tuotemerkki, jonka juuret ulottuvat 140 vuoden taakse Helsingin Arabiaan. Sen tuotevalikoimaan kuuluvat suihkut, pesualtaat, wc-istuimet, kylpyhuonekalusteet sekä ammeet. IDO-saniteettikeramiikkatuotteet valmistetaan Suomessa Geberit Production Oy:n Tammisaaren-tehtaalla, joka on alan ainoa tehdas Suomessa. Geberit-konserni on saniteettitekniikan markkinajohtaja Euroopassa.

Maailmanlaajuisesti toimiva Geberit-konserni on saniteettiteollisuuden eurooppalainen markkinajohtaja. Geberitillä on vahva paikallinen edustus useimmissa Euroopan maissa. Yritys valmistaa erittäin korkealaatuista saniteettitekniikkaa ja -keramiikkaa. Geberitillä on 26 tuotantolaitosta, joista 4 on Euroopan ulkopuolella. Konsernin pääkonttori on Rapperswil-Jonassa Sveitsissä. Konsernin CHF 3,5 miljardin liikevaihtoa (2021) on tekemässä yli 12 000 työntekijää lähes 50 maassa. Geberit on listattuna Sveitsin pörssissä, ja vuodesta 2012 Geberitin osake on ollut mukana SMI:ssä (Swiss Market Index).