Fifty Shades Of Grey – nyt myös kylpyhuoneessa!

Fifty Shades Of Grey – nyt myös kylpyhuoneessa!

Suomalaisten sisustusinto ulottuu yhä useammin myös oleskelutilojen ulkopuolelle, aina kylpyhuoneeseen saakka. Märkätiloihin kaivataan persoonallisuutta ja uusia oivalluksia. Yksi tapa uudenlaiseen, oivaltavampaan kylpyhuonesisustamiseen on värien lisääminen.

Kylpyhuonekalusteissa ei enää tarvitsekaan tyytyä valkoiseen tai mustaan, sillä IDOn kalustevalikoimasta löytyy yli 2000 värivaihtoehtoa. NCS-värijärjestelmän yli 2000 sävyä on saatavilla kaikkiin IDO Select- ja uusiin IDO Glow -sarjan kalusteisiin.

IDO on suomalainen kylpyhuonetuotteita valmistava yritys. Tuotevalikoimaan kuuluvat wc-istuimet, pesualtaat, suihkutuotteet, kylpyhuonekalusteet ja kylpyammeet. Saniteettiposliini valmistetaan Tammisaaren tehtaalla.