IDO Glow Rimfree® 64 -lattia-wc:n kaksinkertainen vesisäiliö on hiljainen, eikä sen ulkopinta hikoile kovallakaan helteellä. Sisäsäiliö vähentää myös vesi- vahinkojen vaaraa.

IDO Glow on helppo käyttää ja asentaa

Keväällä lanseerattu kylpyhuonesarja IDO Glow tarjoaa paitsi parasta tyyliä ja käytettävyyttä, myös helppoutta asennukseen. Uudet oivallukset ovat syntyneet markkinointitutkimuksessa esiin nousseiden käyttäjien ja asentajien toiveiden pohjalta.

Tässä muutamia asennusta helpottavia yksityiskohtia:

• IDO Glow Rimfree -lattia-wc:n vesiliitos voidaan asentaa oikealle tai vasemmalle puolelle
  • IDO Glow Rimfree -seinä-wc:tä varten on kehitetty uusi, aikaa säästävä asennusmenetelmä. Seinään kiinnitetään asennuslistat ja kulho nostetaan niiden varaan. Patentoidun menetelmän avulla kulhon voi asentaa nopeasti ja vaikka yksin!
  • IDO Glow -pesualtaat voidaan kiinnittää sekä ruuveilla että kannakkeilla. Asennustapaa ei tarvitse tietää etukäteen, sillä molemmat vaihtoehdot on otettu huomioon.

Haluatko tietää lisää IDO Glow’n ominaisuuksista? Osallistu nettiseminaariimme (IDO Glow -hehkuttamo) – kiitokseksi noin kymmenen minuutin koulutuksen suorittamisesta saat Ässä-arvan. Tervetuloa!

IDO on suomalainen kylpyhuonetuotteita valmistava yritys. Tuotevalikoimaan kuuluvat wc-istuimet, pesualtaat, suihkutuotteet, kylpyhuonekalusteet ja kylpyammeet. Saniteettiposliini valmistetaan Tammisaaren tehtaalla.