Markkinajohtajalta tyylikäs kylpyhuonemallisto – Näin kylpyhuoneen siivous helpottuu

Kylpyhuonevalmistaja IDO on lanseerannut uuden kylpyhuonemalliston IDO Glow’n. Moderni, yhtä design-linjaa noudattava mallisto kestää sekä käyttöä että on helppo asentaa. Monien oivallusten takana on tarkka markkinatuntemus ja trendien seuranta.

Kylpyhuonekalusteet ovat kodin pitkäaikaisimpia hankintoja. Tämä pitää huomioida suunnittelussa, tyylissä ja materiaaleissa. ”Tavoitteenamme on tehdä arjesta hauskempaa ja sujuvampaa. Olemme perehtyneet suomalaisten kylpyhuoneen käyttöön, selvittäneet nykyisiä trendejä ja tulevaisuutta. Tämän pohjalta on syntynyt IDO Glow”, IDOn markkinointikoordinaattori Hanne Koveshnikov taustoittaa.

Tyylikäs ja sujuva arki

IDO Glow -mallistossa yhdistyvät tyyli ja toimivuus. Virtaviivaiset linjat, harjattu alumiini ja useat värivaihtoehdot muodostavat modernin kokonaisuuden. Arjen sujuvuus on huomioitu kaikessa.

Sarjan wc:issä ei ole lainkaan perinteistä huuhtelukaulusta, mikä parantaa hygieenisyyttä ja helpottaa siivoamista. ”IDO Glow Rimfree® -wc:iden patentoitu huuhtelutekniikka takaa tehokkaan huuhtelun, mutta säästää samalla puoli litraa vettä huuhtelua kohden. Näin nelihenkinen perhe säästää 4000 litraa vettä vuodessa”, kertoo Koveshnikov.

Wc-istuinten linjakkaat, pehmeät ja sileät muodot ovat tärkeitä paitsi estetiikan, myös puhdistamisen kannalta. Perussiivouksessa säästyy nyt niin aikaa kuin ympäristöä kuormittavia pesuaineitakin. Ekologisuuttakaan ei ole unohdettu: tuotteet pakataan monomateriaalipakkaukseen, joka on helppo kierrättää.

Pesualtaissa suomalaiset ovat mieltyneet pyöreisiin muotoihin ja arvostavat tilavia altaita. Kalusteilta taas toivotaan runsaasti säilytystilaa erilaisille tavaroille. Tämä on huomioitu tuotteiden suunnittelussa. ”Innovatiivisen hanasaarekkeen ansiosta pesualtaat ovat aiempaa tilavampia tarjoten tyyliä ja helpotusta arjen askareisiin. Kaapistot kätkevät sisäänsä moninaisia tapoja piilottaa arkiset tavarat ja pitää ne järjestyksessä”, Koveshnikov sanoo.

IDO Glow -kylpyhuonemallisto

• Suunnittelija Scott Derbyshire, Iso-Britannia
  • Kaksi wc-istuinta: lattia- ja seinämallit
    • Helppo asentaa ja pitää puhtaana: Rimfree®, Fresh wc -raikastin ja Smart-lasite vakiona
  • Pesualtaat 400, 500 ja 560 mm sekä tasoaltaat 600, 900, 1000 ja 1200 mm
    • Innovatiivinen hanasaareke ja reilun kokoinen kulho tuo arkeen sujuvuutta
    • Smart-lasit
  • Kaapistot
    • Alakaapit 600, 900, 1000 ja 1200 mm: valkoinen, harmaa tai NCS
    • Korkeat kaapit levy- tai peiliovella: lisävarusteina mm. lukittava laatikko, pyykkikassi
    • Yläsivukaappi tuo mukavasti lisää säilytystilaa
    • Peilikaapit 600, 900, 1000 ja 1200 mm: ovien sauma ei ole keskellä
  • Avattava ja pyörillä liikkuva rahi lisää viihtyvyyttä ja säilytystilaa
  • Tyylikäs alumiinilista yhdistää koko mallistoa, saatavana runsaasti lisävarusteita
  • Valmistettu Suomessa

Lisätietoja:
Hanne Koveshnikov, markkinointikoordinaattori
Hanne.koveshnikov@geberit.com

IDO on tunnettu suomalainen kylpyhuonetuotteiden valmistaja, jonka juuret ulottuvat 140 vuoden taakse Helsingin Arabiaan. IDOn tuotevalikoimaan kuuluvat wc-istuimet, pesualtaat, suihkutilakalusteet, kylpyammeet ja -huonekalusteet.

IDO on jo vuosia tehnyt suomalaisista kylpyhuoneista kauniita, moderneja ja toimivia tiloja. Suunnittelun lähtökohtana on aina hyvä ja innostava muotoilu, elämän erilaiset tarpeet ja elämäntilanteet, erinomainen käyttökokemus, ympäristön huomiointi ja terävät oivallukset yksityiskohtia myöten

IDO on ainoa kotimainen saniteettikeramiikan valmistaja, jonka kylpyhuonekaapistot valmistetaan niin ikään Suomessa. IDO toimii kotimaan ohella myös muissa Pohjoismaissa sekä Baltiassa. IDO on osa Geberit-konsernia, joka on yksi maailman kylpyhuonealan toimijoista. IDO-tuotteita myy ja markkinoi Suomessa Geberit Oy.