Imatran Seudun Kehitysyhtiö hakee kahta yritysasiantuntijaa

Imatran Seudun Kehitysyhtiö Oy on seudullinen yritystoiminnan kehittäjä, jonka omistajia ovat Imatran kaupunki, seudun kunnat sekä joukko alueen yrityksiä. Yleisenä tavoitteenamme on lisätä Imatran seudun elinvoimaa. Tarjoamme asiakaslähtöisiä julkisia yrityspalveluita Imatran, Rautjärven ja Ruokolahden alueella. Yhtiö on perustettu vuonna 1982 ja liikevaihto tällä hetkellä on noin 1,0 miljoonaa euroa. Asiakaslähtöisyys on ohjenuoramme ja saamme asiakkailta erinomaista palautetta toiminnastamme.

Haemme joukkoomme kahta uuttaa osaajaa ja tekijää

• 1)Yritysasiantuntija

Haemme joukkoomme aktiivista ja asiakaslähtöistä yritysasiantuntijaa.

Tehtäviin kuuluvat esimerkiksi Kehitysyhtiön yritysasiakkaiden neuvonta sekä yritysneuvonta- ja asiantuntijapalvelut erityisesti sosiaali- ja terveysalan yritysten ja yritysverkostojen parissa. Kehitysyhtiön omien palveluiden ja palveluprosessien kehittäminen. Vastuualueella on 100-200 asiakkuutta ja uusia asiakkaita hankitaan aktiivisesti.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja siihen sovelletaan neljän kuukauden koeaikaa. Palkkaus sopimuksen mukaan. Esimiehenä toimii toimitusjohtaja.

Arvostamme kokemusta ja osaamista asiakastyöstä ja/tai yritysten kehittämisestä, asiakaslähtöisyyttä ja aktiivisuutta sekä osaamista sosiaaliseen mediaan ja digitaalisiin

palveluihin liittyen. Kokemus yrittäjyydestä ja tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto katsotaan eduksi. Englannin kielen taito on välttämätön, muu kielitaito katsotaan eduksi.

• 2)Yritysasiantuntija / start-up yritysten kehittäjä

Haemme joukkoomme aktiivista ja asiakaslähtöistä yritysasiantuntijaa / start-up yritysten kehittäjää.

Vastuualueena Kehitysyhtiön start-up – ja kasvuyrityspalvelut, niihin liittyvä asiakaspalvelu ja kehittämishankkeet sekä toiminta osana Kehitysyhtiön sijoittumis- ja kansainvälistymispalveluita. Vahvuuksiesi mukaan tehtäviin voi liittyä yrityspalveluihin liittyvä sosiaalisen median ja digitaalisten palveluiden sekä yhtiön ja sen asiakkaiden näkyvyyden kehittäminen.

Arvostamme osaamista ja kokemusta yritysten kehittämisestä, kehittämishankkeiden rahoituksesta ja läpiviennistä sekä sosiaalisen median ja sähköisen median kautta toteutetusta markkinoinnista / palveluista. Kokemus yrittäjyydestä ja tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto katsotaan eduksi. Kielitaito: englanti välttämätön, muut kielet katsotaan eduksi.

Vapaamuotoiset hakemukset toimitetaan 26.4.2017 klo 16:00 mennessä osoitteeseen info@kehy.fi

Lisätietoja: toimitusjohtaja Aki Keskinen, p. 044 355 78 69 tai aki.keskinen@kehy.fi

• avoimet työpaikat