Göteborgin kaupunki valitsi Green Office -kalusteet EFG:ltä

Göteborgin kaupunki on valinnut EFG:n yhdeksi kaluste- ja sisustusratkaisujen toimittajakseen toimisto- ja kokoustiloihin. Ensiluokkainen mallisto ympäristöystävällisiä tuotteita puolsi EFG:n valintaa. Yksi tärkeimmistä avaintekijöistä on keskittyminen ekologisiin tuotteisiin, joka on ensisijaista Göteborgin kaupungille ja koko Itä-Götanmaalle.

• On ilahduttavaa, että Göteborg, joka on yksi suurimmista toimistokalusteiden hankkijoista, arvostaa keskittymistämme pitkäkestoisuuteen ja ympäristöystävällisyyteen, sanoo Marcus Westdahl, konsernijohtaja EFG European Furniture Group.

Göteborgin kaupunki työllistää noin 50 000 henkeä. Kaupunki ostaa kalusteita ja sisustusratkaisuja keskimäärin 4 miljoonalla eurolla vuodessa. Yhtenä neljästä Göteborgin kaupungin hankintaosaston valitsemasta yrityksestä, EFG erottuu vahvasti ekologisuudellaan. EFG sai myös parhaat arvosanat Green List -arvostelussa, joka on kalusteiden ja sisustusratkaisujen tietokanta, jota Itä-Götanmaa ja useat muut itäruotsalaiset kunnat käyttävät ympäristöystävällisten tuotteiden valitsemiseen. Lisäksi EFG sai jopa kaksi kertaa enemmän ”Green List –pisteitä” kuin sen lähin kilpailija.

• Päätöksen myötä Göteborgin kaupungin työntekijät saavat pian uudet toimistokalusteratkaisut, jotka vastaavat korkeita ympäristövaatimuksia. Pyrimme jatkuvasti saamaan lisää EFG:n tuotteita Green List -tuotelistaukseen, sanoo Marcus Westdahl.

Lisätietoja:

Marcus Westdahl, konsernijohtaja

marcus.wesdahl@efg.se

• Työympäristö

• monitilatoimistot

EFG (European Furniture Group) on Euroopan suurimpia toimisto- ja julkisten tilojen kalustetoimittajia. Tavoitteemme on luoda lisäarvoa yksilöllisillä työympäristöratkaisuilla, jotka tukevat asiakkaidemme toimintaa ja yrityskuvaa. EFG:n laaja mallisto tarjoaa joustavat, inspiroivat ja pitkäkestoiset kalusteratkaisut jokaiseen tilaan ja tarpeeseen. EFG Toimistokalusteet Oy palvelee asiakkaitamme Suomessa. Toteutamme myös asiakkaidemme toivomat sovellus- ja erikoistuoteratkaisut. Tämän kokonaisuuden hallinta antaa meille vankan kilpailuedun alalla.