Kylpyhuonetrendit 2020 - Mustat yksityiskohdat kylpyhuoneessa

Blogikirjoitus -

Kylpyhuonetrendit 2020 - Mustat yksityiskohdat kylpyhuoneessa

Mustat yksityiskohdat ovat vahva trendi niin suihkuseinissä ja hanoissa kuin suihkutilan kaapeissakin. Yhdistä valkoisen tai harmaan kanssa, jos tavoittelet maskuliinista tyyliä ja selkeitä kontrasteja. Musta yhdessä puun tai messingin kanssa luo taas lämpimän ja kodikkaan tunnelman.Puun elementit eroavat kauniisti mustasta ja antavat lämpimän tunteen.

AIR 120 Black Velvet (NCS S 8000-N) ja peili TOUCH 120.

Pesuallashanan vaihtaminen on helppo tapa uudistaa kylpyhuoneen tyyliä.

MUSTIA YKSITYISKOHTIA SUIHKUSSA

Luo trendikäs tyyli kylpyhuoneeseesi ilman remonttia uusimalla kylpyhuoneen sisustusta. Esimerkiksi uusi suihku, pesuallashanna tai tyylikäs suihkusäilytys – kaikki tietysti mustana.

LINC Angel suihkunurkka mustilla profiileilla ja vetimillä.

Kattosuihku mustalla käsisuihkulla.

CASE suihkusäilytysratkaisu mattamusta alumiini, akryyliluukun väri Dark Frost.

Lisää inspiraatiota mustaan kylpyhuonetrendiin täältä: www.inr.fi/black-edition

Yhteyshenkilö/-t

Joakim Forsström

Lehdistön yhteyshenkilö Maajohtaja 010 209 3305