Allaskaluste GRAND Grip 120, Black Oak

GRAND Grip – INR:n uusi kalustesarja, jossa on paljon kaikkea

Vuosi sitten teimme kaikkien aikojen suurimman kalustelanseerauksen, joka ainutlaatuisella TX Top Extreme™ -pintakäsittelyllä takaa kylpyhuonekalusteet, jotka kestävät paljon yleistä standardia pidempään. INR julkaisee nyt aivan uuden kalustearjan GRAND Grip, joka täydentää tuotevalikoimaa.

Kuten nimi kertoo, uuden GRAND Grip -sarjan laatikot ovat sekä tilavat että niistä saa hyvän otteen. GRAND Grip noudattaa samaa tyyliä kuin sisarsarjat GRAND Solid ja GRAND Classic, mutta kahvojen ja vetimien sijasta laatikot avataan esteettisellä ja käytännöllisellä vedinlistalla.

-Tuomme markkinoille epätavallisen tilavan ja syvän allaskalusteen kestävällä ja tyylikkäällä vedinlistalla, jota markkinoilla ei vielä ole ja samalla täydennämme omaa valikoimaamme, kertoo Kristian Olsson, Head of R&D.

Uusi GRAND Grip ‑sarja on varustettu ergonomisilla vedinlistoilla, jotka kätkeytyvät kauniisti laatikoiden reunojen sisäpuolelle ja luovat tyylikkään vaikutelman. Valitse Premium White, valinnainen NCS-väri tai kaunis tammiviilu, joka on leikattu ja valmistettu käsin sopiakseen GRAND -kalusteeseen täydellisesti. Kaikki kalusteet on käsitelty TX Top Extreme™ ‑pintakäsittelyllä, joka takaa hyvän investoinnin erittäin kestävään kalusteeseen.

GRAND Grip 80, Still Grey, harmaalla vedinlistalla

Paljon valintamahdollisuuksia

GRAND Grip on saatavana pienimmästä 60 cm leveästä kalusteesta suurimpaan 140 cm leveään kalusteeseen kahdella pesualtaalla ja neljällä laatikolla. Kaikkiin allaskalusteisiin koosta riippumatta kuuluu kaunis posliinipesuallas. Laatikoita somistaa tammesta ja mustaksi lakatusta alumiinista valmistetut lokerikot. Kalustetta voi helposti täydentää säilytysratkaisuilla, alavalaistuksella tai laatikkojen sisävalaistuksella. Lisävarusteiden avulla kalusteesta saa koottua kokonaisuuden, joka vastaa omia tarpeita ja tyyliä.

Niille, jotka tykkäävät laulaa suihkussa on tarjolla lisävaruste Plus Ääni, joka tarkoittaa puhelimella tai Ipadilla ohjattavaa Bluetooth -kaiutinta kalusteen molellilla puolilla. Sarjaan on saatavana myös korkeat kaapit, joiden avulla koko kylpyhuone voidaan sisustaa samaan tyyliin.

Lue lisää GRAND Grip -sarjasta www.inr.fi/grand-grip

Lataa korkearesoluutioisia kuvia https://www.inr.fi/palvelu/kuvapankki/

Petteri Tarkio, Maajohtaja, petteri.tarkio@inr.fi

Yhteyshenkilö/-t