Joakim Forsström siirtyy INR:n uudeksi maajohtajaksi

Joakim Forsström siirtyy INR:n uudeksi maajohtajaksi

Joakim Forsström aloittaa Suomen uutena maajohtajana. Hänellä on vankka tausta sekä INR:n myyntipäällikkönä, että suomalaisten Sanka suihkuseinien tuotantopäällikkönä. Joakimilla on pitkä kokemus ja vahva tuntemus kylpyhuonemarkkinoista ja osaamisellaan hän vahvistaa INR:n markkina-asemaa Suomessa.

Joakim siirtyy maajohtajaksi 1. helmikuuta 2021 ja korvaa Petteri Tarkion, joka jättää tehtävänsä INR:ssä.

- Toivotamme Joakim Forsströmin tervetulleeksi uuteen tehtäväänsä Suomen maajohtajana ja olemme vakuuttuneita siitä, että hän - yhdessä omistautuneen myyntitiiminsä kanssa - jatkaa brändin kehitystä Suomen myyntikanavissa, sanoo toimitusjohtaja Carsten Friis.

-Haluan erityisesti keskittyä INR:n korkealaatuisten kylpyhuonetuotteiden myynnin kehittämiseen Suomessa. Tavoitteemme on vahvistaa nykyisiä asiakassuhteitamme sekä luoda tehokkaasti uusia. Mielenkiintoisen brändikonseptin takana on osaava tiimi ja yhdessä lähdemme kasvattamaan myyntiä kannattavasti, Joakim Forsström sanoo.

INR Iconic Nordic Rooms lanseerasi Suomessa vuonna 2019 täysin uuden kylpyhuonekalustevalikoiman, jonka laatu ja toimivuus on markkinoiden parhainta. Lanseerauksen yhteydessä pidensimme takuuajan 15 vuoteen. Tämän lisäksi INR on monien vuosien ajan tarjonnut räätälöityjä suihkuratkaisuja, jossa mittatilaus kuuluu hintaan, joka on osaltaan vaikuttanut markkina-asemaan Pohjoismaiden johtavana suihkuasiantuntijana.

Lisätietoja:

Joakim Forsström,
maajohtaja,

joakim.forsstrom@inr.fi

INR - Iconic Nordic Rooms

Osoite: Itsehallintokuja 4

02 600 Espoo

Seuraa meitä:

Verkkosivut

Joakim Forsström

Lehdistön yhteyshenkilö Maajohtaja 010 209 3305

Skandinaaviset kylpyhuoneet

Ruotsissa valmistetut suihkutilaratkaisut ja kylpyhuonekalusteet skandinaavisella muotoilulla luovat edellytykset nautinnollisen ja persoonallisen kylpyhuoneen luomiseen omalla tavallasi.

Linnatullinkatu 1 LT 1
02600 Espoo, Etelä-Suomen Lääni, Finland